کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری

ساخت وبلاگ

لیزر مو های زائد بدون درد با لیزر دایود

لیزر مو های زائد بدون درد با لیزر دایود , از بین بردن موی زائد با لیزر دایود , حذف موهای زائد با لیزر دایود  :  این روش با استفاده از لیزر دایود به روش SHR انجام می گیرد. لیزر مو های زائد بدون درد با لیزر دایود یک روش بنیادین در حذف مو های زائد بدن و لیزر مو های زائد با کمترین درد می باشد. در ادامه ی این مقاله به معرفی بیشتر این روش می پردازیم.

پیش از هر چیز باید بدانید این روش یک تکنولوژی نو می باشد که برنده ی جایزه ی فناوری های نوین نیز می باشد. لیزر نوع SHR ، یک روش بنیادین در حذف موهای زائد بدن با کمترین درد می باشد. حذف مو های زائد بدون درد با لیزر دایود ترکیبی از ویژگی های پر ارزش دیود ایچ آر (۸۱۰nm diode HR) با روش ویژه SHR IN-MOTION می باشد که کاملا بی خطر می باشد و در کمترین زمان بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.

 

لیزر موهای زائد با دایود

 

 


 

 

خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir

 


 

سیستم حذف مو های زائد بدون درد با لیزر دایود جز پیشرفته ترین فناوری های حذف موهای زائد در کشور محسوب می شود.

اولین نوع دستگاه حذف مو های زائد بدون درد با لیزر دایود برای حذف کامل مو های زائد بدن در کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو در دسترس می باشد.

لیزر نوع SHR برنده جایزه زیباشناسی سال ۲۰۱۲ همراه با دو مدال طلا و یک نقره به عنوان بهترین برند، بهترین روش درمانی و جدیدترین محصول ابداعی بوده است. بدون درد، بدون اثرات جانبی و بدون نیاز به تعلیق فعالیت های روزانه با حذف مو های زائد بدون درد با لیزر دایود می توان گفت ضرب المثل معروف نابرده رنج گنج ميسر نمي شود نقض می شود. به وسیله ی تکنولوژِی SHR Lasers و IN-Motion™ protocol بدون هیچ گونه خطری و به کاملا آرام محل مورد نظر را حرارت می دهند. انرژی گسیل شده در این روش به تدریج پیازک مو های موجود در لایه های زیر پوستی را گرم می کنند.

در مراحل بعدی پس از خنک سازی ، سطح پوست خنک می شود. نتیجه ی این عمل این می شود که هیچ گونه مشکل پوستی در طی جلسات درمانی برای بیمار بوجود نخواهد آمد. بسیاری از افراد ، استفاده از روش درمانی حذف مو های زائد بدون درد با لیزر دایود (SHR Lasers) را ترجیح می دهند. هرچند مقاومت در مقابل درد ، یک حس درونی به شمار می آید ، اما خیلی از مراجع کنندگان آن را آرام بخش نیز می دانند و حتی به ماساژ سنگ داغ هم تشبیه می کنند.

از دیگر مزیت های حذف مو های زائد بدون درد با لیزر دایود می توان به سازگاری آن با انواع پوست و امکان استفاده از در تمام فصول سال نیز اشاره کرد.

در تمامی تکنولوژی های معمولی لیزر مو با استفاده از انرژی فوق العاده زیادی پیاز مو را از بین می برند. از طرفی دیگر ، تکنولوژی SHR Lasers کاملا نحصر به فرد می باشد زیرا مقدار حرارت را با سرعت بالاتری به ناحیه مورد نظر وارد می کند.

در صورتی که از حرارت و انرژی کمتر استفاده شود ، SHRTM مقدار حرارت جذب شده به پوست را کمتر می کند و در نتیجه حتی افرادی که صاحب پوست برنزه و تیره هستند نیز می توانند از این روش استفاده نمایند.

ممکن است داستان های زیادی در مورد عوارض حاصل از لیزر مانند سوختن، ماندن جای زخم ها به روی پوست ، تاول و … شنیده باشید.

به وسیله ی حذف مو های زائد بدون درد با لیزر دایود می توان گفت با خیال راحت می توان موهای زائد بدن را به طور کامل حذف نمود. اما مزیت اصلی حذف مو های زائد بدون درد با لیزر دایود ، کوتاه بودن مدت زمان انجام پروسه لیزر ، می باشد. این فرآیند حدود ده تا پانزده دقیقه برای قسمت های کوچک و حدود یک ساعت برای کل بدن در کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر به طول می انجامد.

لیزر مو در کلینیک زیبایی و کلینک لیزر مو با دستگاه دایود با تکنولوژی دایود SHR انجام می گیرید. این تکنولوژی در حال حاضر سریع ترین و موثر ترین نوع لیزر مو های زائد در دنیا محسوب می شود.

لازم به تذکر می باشد که برخی از انواع لیزر مو ی IPL هم مدعی سیستم SHR هستند. اما اگر در جایی تبلیغ SHR را مشاهده نمودید ، حتما پیش از مراجعه به آن مرکز در مورد این که سیستم مورد استفاده از نوع دایود است یا IPL سوال کنید. حذف مو های زائد بدون درد با لیزر دایود و لیزر مو IPL دارای تفاوت های بسیاری هستند که در دیگر مقالات بعدی کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو به طور کامل در مورد آن ها بحث خواهیم نمود.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:43

نکاتی پیرامون از بین بردن موهای زائد بدن و صورت

نکاتی پیرامون از بین بردن موهای زائد بدن و صورت : همیشه برای اسفتاده از لیزر درمانی باید مواردی را مد نظر داشته باشیم چه قبل از عمل لیزر درمانی و چه بعد از عمل لیزر درمانی  در زیر به برخی از موارد ویژه برای لیزر موهای زائد اشاره ای کرده ایم :

 

از بین بردن موهای زائد


 

 

خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir

 


 

نکات مهم برای از بین بردن موهای زائد بدن با استفاده از لیزر

  • هدف قرار دادن رنگدانه های مو : رنگ دانه های مو اشعه خورشید را جذب می کنند و از این طریق از پوست و بدن ما در مقابل اشعه خورشید محافظت می کنند. بهترین هدف برای از بین بردن مو رنگدانه های مو می باشد از این رو بهترین هدف برای لیزر در از بین بردن موهای زائد بدن و صورت و هر ناحیه دیه از بدن می باشند.
  • برای لیزر موهای زائد بدن از لیزر های مختلفی استفاده می شود یکی از این لیزرهای استفاده از دستگاه لیزر موی الکساندرایت می باشد که بیشتر برای پوست های روشن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • با پیشرفت علم و تکنولوژی پزسکی و سلامت لیزر موهای زائد عوارض جانبی و بعدی زیادی نخواهد داشت و در صورا بروز احتمالی عوارض به راحتی با استفاده از داروهای معمولی رفع خواهند شد.
  • در افرادی که موهای زائد بدنشان ضخیم و تیره است و نیز دارای پوست روشنی می باشند بدون در نظر گرفتن عامل ایجاد کننده دوباره مو با تعداد جلسات در حدود ۱۰ مورد میزان کاهش موهای زائد در حدود ۸۰ درصد می باشد.
  • تاثیر اولیه لیزر موهای زائد معمولا دو هفته بعد از انجام عمل لیزر مو قابل مشاهده می باشد. بعد از دو هفته موهای زائد کم کم سست شده و میریزند. و در هر بار تکرار جلسه لیزر مو تراکم و ضخامت موهای زائد کمتر می شود و در نهایت در پایان جلسات درمانی اکثر موهای زائد در حدود ۹۰ درصد از بین خواهند رفت.
  • باید توجه داشته باشید که میزان حذف و از بین رفتن موهای زائد به حصور مو در ناحیه کانال مو بستگی دارد. لذا بدون رشد مجدد موها در ناحیه درمان لیزر مو قابلیت انجام نخواهد داشت. لذا رویش مو نیز بسته به چرخه رشد مو دارد. زمان رشد مو به صورت متوسط بین ۴ الی ۸ هفته می باشد.و بر اساس رشد مو های زائد فاصله زمانی جلسات درمانی تعیین می شود.
  • افرادی که دارای موهای تیره , ضخیم و تراکم بالا و پوست تیره ممکن است درد و سوزش در هنگام عمل لیزر موهای زائد ایجاد شود.
  • در فواصل بین جلسات درمان موهای زائد بهتر است موهایی که رشد کرده اند صرفا تراشیده شوند یا با استفاده از موبر حذف شوند . از بند انداختن و اپیلاسیون جدا خوداری شود . چرا که کندن مو با استفاده از دستگاههای متفاوت باعث می شود ملانین هدف مو از بین رود و در نهایت تاثیر لیزر مو نیز کاهش می یابد.
  • در فواصل بین جلسات درمانی لیزر مو بهتر است از نور آفتاب پرهیز کنیم و مستقیم با اشعه نور افتاب درگیر نشیم .توصیه این است که فرد تحت درمان بهتر است از ۴ تا ۶ هفته قبل از درمان و نیز به همین مدت بعد از درمان لیزر مو از نور آفتاب دوری کنند و از کرم های ضد آفتاب بطور مداوم استفاده کنند.
  • تاثیر لیزر بر روی موای زائد زمانی بیشتر است که : موها ضخیم تر و تیره تر و در عوض پوست روشن تر و صافتر باشد. اکثر لیزر های موجود بر روی موهای کم رنگ تر و نازکتر تاثیر کمی دارند و در حدود ۴۰ درصد آنها را می توانند از بین ببرند. افرادی با موی بلوند و روشن مناسب برای لیزر موهای زائد نمی باشند لذا به تعداد جلسات بیشتر درمان نیاز است که هزینه به صورت تساعدی بالا می رود.
  • هر چند هر روز به قدرت دستگاه های لیزر موهای زائد افزوده می شود و قابلیت های جدیدی زیاد می شود اما تا به امروز هیچ یم از این لیزر ها به موهای سفید تاثیری نداشته است .و برای از بین بردن موی سفید روش الکترولیز توصیه می شود.
  • ناحیه رشد موهای زائد تاثیر زیادی در تعداد جلسات درمانی دارد . مثلا ناحیه چانه که مقاومت مو در این ناحیه بالا می باشد به نسبت سایر نواحی صورت و گردن تعداد جلسات زیادی را می طلبد.
  • تقریبا تمامی افردا بالای ۱۷ سال زن و مرد و جوان و پیر می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند . هر چند بهترین نتایج همانطور که در بالا اشاره کردیم برای افرادی با موهای زائد تیره و پوست روشن دارند را شامل می شود.
  • در افراد با پوست تیره احتمال سوختگی و تاول در ناجیه درمان وجود دارد. که به راحتی قابل درمان می باشد و نگرانی اصلا ندارد.
  • در صورت آسیب دیدگی های اپیدرمال توسط پزشک معالج داروهای آنتی بیوتیک و ضد ویروس نیز تجویز می شود.
  • هر چند لیزر موهای زائد عوارضی را به دنبال ندارد اما به هیچ وجه پزشکی درمان موهای زائد را در دوران بارداری توصیه نمی کند .
  • حداقل جلسات برای لیزر درمانی موهای زائد ۳ تا ۸ جلسه می باشد .
  • هیچ عارضه ای بعد از لیزر موهای زائد مشاهده نشده است گاها اتفاق افتاده که پوست ناحیه درمان تغییر رنگ داده است ولی به مرور زمان کاملا از بین رفته و به حالت طبیعی خود برگشته است .
  • در صورت بروز سوزش , درد , قرمزی و ورم احتمالی بعد از لیزر موهای زائد مراقبت هایی مانند استفاده از کیسه یخ و تجویز کرم های استروئیدی می باشد.
  • بهترین کلینیک لیزر مو را برای درمان خود انتخاب کنید .

کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:42

جراحی پلک با لیزر , رفع افتادگی پلک با لیزر

جراحی پلک با لیزر , رفع افتادگی پلک با لیزر  , جراحی افتادگی پلک :  چشم‌ها نقاط کانونی و اصلی صورت هستند. آن‌ها نقش مهمی در جذابیت صورت ایفا می‌کنند (چه در حالت عادی و چه در حال بیان احساسات). پف و سیاهی دور چشم میتواند حال خسته و بیمارگونه به افراد بدهد . به جراحی انجام شده برای جوانسازی بافت‌های پلک (پوست، عضله یا چربی) و رفع افتادگی پلک جراحی لیزری پلک گفته می‌شود. عمل پف زیر چشم و جراحی چشم، راه نسبتاً ساده‌ای است که به اجزای چهره‌تان طراوت بخشیده و باعث می‌شود دوباره از ظاهرتان رضایت پیدا کنید. عمل پلک چشم را می‌توان روی پلک بالا، پلک پایین یا هر دو انجام داد.

 

جراحی پلک

 



خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir



 

در کلینیک زیبایی از جراحی لیزری پلک در موارد زیر استفاده می‌شود:

  • داشتن یک نگاه هم
  • شه خسته
  • ورم زیر چشم‌ها
  • افتادگی پلک بالا
  • پوست مات با چین و چروک‌هایی در اطراف چشم‌ها
  • پف‌کردگی اطراف چشم‌ها

جراحی پلک با لیزر در کلینیک زیبایی

مشاوره

پیش از جراحی باید چشم‌های بیمار توسط یک متخصص چشم کاملاً معاینه شود تا اطمینان حاصل شود که منعی برای انجام عمل رفع افتادگی پلک ندارد.

همچنین، در هنگام مشاوره باید جراح مشخص کند که مشکل بیمار ناشی از وجود پوست اضافه در پلک بالا است یا ناشی از افتادگی ابرو. جراحی افتادگی پلک ، که برای برداشتن پوست اضافه آن انجام می‌شود، افتادگی ابرو را بیشتر می‌کند. در مواردی که بیمار به هر دو عارضه مبتلا است، توصیه می‌شود برای بدست آمدن بهترین نتیجه جراحی پلک همراه با عمل لیفت ابرو برای درشت کردن چشم انجام شود.

جراحی پلک

عموماً، ترکیبی از یک داروی آرام‌بخش و بی‌حسی موضعی به بیمار تزریق می‌شود. البته اگر خود بیمار ترجیح بدهد، می‌توان از ترکیبی از بی‌حسی موضعی و بیهوشی عمومی استفاده کرد.

مدت زمان انجام جراحی پلک

۳۰ تا ۹۰ دقیقه است. به طور متوسط جراحی پلک‌ بالا و پایین، روی‌هم رفته ۴۵ دقیقه طول می‌کشد.

جراحی لیزری پلک بالا

معمولاً پیش از جراحی مقدار پوستی که باید برداشته شود و همچنین جای چربی‌های اضافی، در حالی که بیمار نشسته است، با علامت گذاری مشخص می‌شود. پیش از جراحی، برای کاهش خونریزی، بی‌حس کردن محل درمان و ایجاد یک سطح صاف، داروی بی‌حسی موضعی تزریق می‌شود. برای محافظت از چشم‌ها در برابر لیزر، زیر هر پلک یک محافظ فلزی قرار داده می‌شود.

با استفاده از برش لیزری پوست اضافی برداشته شده و در صورت امکان باریکه‌ای از عضله هم برداشته می‌شود تا پلک کمی کشیده و سفت شود. پد چربی و گوشه داخلی چشم‌ها هم تا حد مناسبی برداشته می‌شود. سپس خونریزی متوقف شده، لبه‌های پوست به یکدیگر نزدیک شده و به هم بخیه زده می‌شوند. لایه‌برداری را می‌توان با استفاده از لیزر CO2 اولترا-پلاس انجام داد. بعد از آن، محافظ‌ها برداشته شده، چشم‌ها با استفاده از محلول سالین شسته شده و پس از استعمال پماد آنتی‌بیوتیک و ژل اشک مصنوعی در چشم‌ها، روی آن‌ها بسته‌های خنک کننده قرار داده می‌شود.ضمن اینکه برای درمان سیاهی زیر چشم نیز میتوان از لیزر سیاهی دور چشم استفاده نمود.

جراحی لیزری پلک پایین

علامتگذاری پد چربی در حالت نشسته انجام می‌شود. سپس، در اطراف پلک پایین، خصوصاً اطراف پد چربی، داروی بی‌حسی موضعی تزریق می‌شود.

روش های جراحی پلک پایین

برای جراحی پلک پایین دو روش وجود دارد. یکی از طریق برش پوست پایین مژه‌ها و دیگری از طریق داخل پلک.‌ با استفاده از روش دوم هیچ اسکاری روی پوست باقی نماند، سیستم پوست و عضلات کمتر دستکاری می‌شود و شانس بیشتری برای حفظ شکل و اندازه اولیه باز شدن چشم وجود دارد. در این روش، با استفاده از لیزر، لایه میانی بافت داخلی پلک بریده می‌شود؛ مقدار کافی از پد چربی برداشته شده و در جای مناسب قرار داده می‌شود. رویکرد محافظه‌کارانه بهترین گزینه برای کاهش گودی زیر چشم و ایجاد پلک‌هایی با ظاهری پرتر و یکنواخت‌تر است. با لیزر نامتمرکز می‌توان بافت‌های نرم، از جلمه عضلات اطراف چشم را، کشیده و سفت کرد. برای این کار به بخیه نیازی نبوده و چسبندگی لایه‌ داخلی پلک لبه‌های نواحی درمان شده را به هم می‌چسباند. در اینجا، روی پلک پایین لایه‌برداری لیزری انجام شده و محافظ‌های فلزی برداشته می‌شوند. پس از شست‌وشو با محلول سالین، در چشم پماد آنتی‌بیوتیک و ژل اشک مصنوعی زده می‌شود.

مدت دوام نتایج عمل پلک

این مورد به سبک زندگی و وراثت بستگی دارد. عموماً پد چربی دوباره تشکیل می‌شود. همچنین، با بالا رفتن سن پوست شل شده و چروک‌های ظریفی ایجاد می‌شود.

محدودیت‌های نتایج

  • لزوم تکرار عمل : گاهی اوقات به برداشتن مقدار بیشتری از پد چربی و افتادگی پوست نیاز می‌شود.
  • با این عمل نمی‌توان ابروها، پلک‌ها یا گونه‌ها را بالا برد.
  • با این عمل نمی‌توان اجزاء صورت را بزرگ یا پر کرد. برای گودی‌ها به تزریق ژل نیاز است.
  • این عمل خطوط دینامیک اطراف چشم را کاهش نمی‌دهد.

مزایای جراحی لیزری پلک نسبت به روش سنتی جراحی

مزایای لیزر نسبت به چاقوی جراحی عبارتند از خونریزی و کبودی کمتر، زیرا لیزر رگ‌های خونی را هم می‌برد و هم می‌بندد و همچنین، به دلیل تمیزتر بودن محل جراحی شده با لیزر، این نوع جراحی سریع‌تر است.

در جراحی لیزری پلک می‌توانیم دو عملکرد لیزر را با یکدیگر ترکیب کرده و بهترین نتیجه را بدست بیاوریم. از لیزر برش دهنده برای بریدن بسیار دقیق پوست اضافی پلک بالا و برداشتن بسیار دقیق مقادیر دلخواه از پد چربی پلک‌های بالا و پایین استفاده می‌کنیم. از حالت پالسی لیزر برای پاکسازی پوست پلک، حذف چروک‌های ظریف و بهبود بافت و شادابی پوست استفاده می‌شود. از لیزر نامتمرکز نیز می‌توان برای کشیده و سفت کردن بافت‌ها، خصوصاً عضلات، استفاده کرد.

بهبود بعد از انجام عمل جراحی پلک

بعد از جراحی به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در اتاق ریکاوری مانده و سپس به تخت خودتان انتقال داده می‌شوید. برای خنک نگهداشتن چشم، به مدت ۴ تا ۶ ساعت در اطراف چشم کیسه‌های خنک کننده گذاشته می‌شود. بعد از این، هر یک ساعت یک بار روی پوست لیزر شده کرم مرطوب کننده سفید مالیده شده و هر دو ساعت یک بار هم در چشم‌ها ژل اشک مصنوعی ریخته می‌شود تا از خشکی آن‌ها جلوگیری شود.

این جراحی عمومی یک جراحی یک روزه بوده و اگر تنها یک عمل انجام دهید (جراحی لیزری پلک بالا یا پایین) نیازی نیست شب را در بیمارستان بمانید. پیش از مرخص شدن پزشک شما را ویزیت خواهد کرد. به شما علاوه بر آنتی‌بیوتیک قرص‌های مسکن هم داده می‌شود تا در صورت نیاز آن‌ها را مصرف کنید. همچنین داروهایی برای خارش و خواب و کرم‌ها و ژل‌هایی هم برای استعمال روی پوست و داخل چشم به شما داده می‌شود.

لطفاً، از کسی بخواهید شما را از بیمارستان به خانه برساند و حتماً موقعی که بیمارستان را ترک می‌کنید و تا ۴ هفته بعد از عمل دور عینک آفتابی‌تان را با پوشش‌های محافظ بپوشانید تا چشم‌هایتان و اطراف آن‌ها از آلودگی و نور آفتاب در امان باشند. لطفاً برای برداشتن بخیه پلک بالا ۵ روز بعد از عمل و برای معاینه پلک پایین ۷ بعد از عمل به کلینیک زیبایی مراجعه کنید.

توصیه می‌شود، در چند روز اول فعالیتتان را به حداقل برسانید.‌ تقریباً بعد از ۱۰ روز می‌توانید به سر کارتان برگردید. بعد از ۱ تا ۲ هفته می‌توانید آرایش کنید و از لنز‌های تماسی نیز می‌توانید بعد از ۲ هفته استفاده کنید. اما، عینک را می‌توانید درست بعد از عمل بزنید.

جای عمل دردی شبیه به آفتاب سوختگی خواهد داشت که ممکن است تا حدود ۷۲ ساعت باقی بماند. این درد را می‌توان با مسکن‌های ساده مانند کودیدرامول کنترل کرد. ممکن است حدود روزهای چهارم و پنجم پوست به خارش بیفتد (از خاریدن آن اجتناب کنید). خاریدن پوست باعث خونریزی و ایجاد اسکار می‌شود. اگر خونریزی بروز کرده و بند نیامد فوراً با جراحتان تماس بگیرید. داروهای آنتی‌هیستامین مانند پیریتون (کلرفنامین) و همچنین مالیدن کرم مرطوب کننده روی پوست التیام یافته به کاهش خارش کمک می‌کند.

کرم دلمه بسته یا خشک شده روی پوست را پاک نکرده یا برای برداشتن آن از زور استفاده نکنید، زیرا این کار باعث خونریزی و ایجاد اسکار می‌شود. در عوض، روی آن مجدداً کرم مرطوب کننده زده و آن را زیر دوش یا با اسپری کردن آب بشویید، یا به آرامی روی آن کمی صابون ملایم

بمالید، چند دقیقه صبر کنید و سپس با کمی پنبه آن را به آرامی پاک کنید. در چند روز اول، دید شما تار خواهد بود، اما با کاهش ورم و بهبود خشکی چشم، دید هم به آرامی بهتر می‌شود.

وجود قرمزی خفیفی بعد از التیام محل عمل درمان افتادگی پلک نشانه بهبودی است (این حالت معمولاً، با مصرف الکل و قرار گرفتن در معرض گرما یا آفتاب، تا چند ماه دوام خواهد یافت). اسکار به جا مانده یک خط قرمز یا صورتی مشخص است، که تدریجاً محو شده و به خط سفیدی تبدیل می‌شود که در مورد پلک بالا به راحتی می‌توان آن را با آرایش پوشاند. زخم‌های ناشی از پاکسازی، ظرف ۵ تا ۷ روز بهبود می‌یابند (تا آن موقع از کرم مرطوب کننده استفاده کنید).

بعد از ۷ روز، از یک کرم مرطوب کننده ساده بدون الکل یا عطر در اطراف پوست التیام یافته استفاده کرده و روی آن کرم ضدآفتاب بزنید. بعد از عمل می‌توان از یک آرایش لیزری پودری برای پنهان کردن قرمزی پوست استفاده کرد.

مراجعات بعد از جراحی پلک با لیزر

عموماً توصیه می‌شود مراجعات بعدی ۵ روز ، ۲ هفته و ۳، ۶، ۱۲ و ۱۸ ماه بعد از جراحی انجام شوند.

اعمالی که معمولاً در ترکیب با این عمل انجام می‌شوند

  • می‌توان خطوط چهره را با بوتاکس بهبود بخشید.
  • می‌توان با لیزر یا لایه‌برداری شیمیایی کیفیت پوست را بهبود بخشید.
  • می‌توان با ترمیم عضلات، افتادگی پلک (پتوز) را بهبود داد.
  • می‌توان با تزریق ژل، ناودان اشکی را بهبود داد.
  • چربی‌های اضافی ناشی از پرکاری تیروئید، که برای جلوگیری از تشکیل آن‌ها به درمان تیروئید و کنترل سطح فعالیت آن نیاز است.

نتایج این روش درمان افتادگی پلک با جراحی لیزری پلک

هدف جراحی پلک چشم بالا، کاهش پوست اضافی پلک بالا است.
هدف جراحی پلک پایین ، کاهش پد چربی شکل گرفته در پلک پایین است.
جراحی هر دو پلک بالا و پایین، بافت و کیفیت پوست اطراف چشم و پلک را بهبود می‌دهد. در اینجا هدف ایجاد پلکی با ظاهری طبیعی و پر است (برای جلوگیری از گود شدن اطراف چشم بعد از عمل، رویکرد محافظه‌کارانه بهترین گزینه است).

موارد منع جراحی پلک

  • افتادگی شدید ابروها (به طوریکه در زمان جراحی پلک‌ها به لیفت ابرو نیاز باشد)
  • وجود برخی عارضه‌های چشمی
  • اختلالات خونریزی

لیزر موهای زائد , لیزرمو , کلینیک لیزر مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:40

روشهای حذف موهای زائد به غیر از لیزر مو

روشهای غیر از لیزر مو برای از بین بردن موهای زائد , حذف موهای زائد به غیر از لیزر مو , از بین بردن موهای زائد با روشهای دیگر  : سایر روش های درمانی به جای لیزر مو: یکی از اصلی ترین مشکلات برخی از بانوان در زمینه ی بهداشت مو های زائد صورت می باشد. بسیاری از بانوان همواره به دنبال مناسب ترین روش برای از بین بردن این مو های زائد هستند و شاید هم روش های مختلفی را امتحان کرده باشند. اما عده ای اعتقادی به روش هایی مانند لیزر مو ، اشعه ی ایکس یا جراحی ندارند و همیشه برایشان این سوال مطرح است که روش دیگر چه می باشد؟ در این مطلب از سری مطالب کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو قصد داریم در مورد پاسخ این پرسش مهم صحبت کنیم با ما همراه باشید تا سایر روش های درمانی را بررسی نماییم.


 

 

خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir

 

استفاده از سنگ پا به جای لیزر مو

پستی بلندی های روی سنگ پا می تواند به راحتی موجب از بین رفتن فولیک های مو های زائد بشود.

 

استفاده از سنگ پا به جای لیزر مو

 

اگر می خواهید از سنگ پای منزلتان بهترین استفاده را ببرید ، ابتدا سطح مورد نظرتان را با صابون یا هر نرم کننده ی دیگری بپوشانید سپس با فشار کمی سنگ پا را به روی پوست بکشید. این عمل موجب پوسته شدن پوست بدن خواهد شد و جوش ها و لک های قرمز رنگ پوستی را نیز از بین می برد. استفاده ی منظم از سنگ پا در زمان های منظم می تواند در زمان طولانی موجب از بین رفتن مو های زائد بشود.

استفاده از زرد چوبه به جای لیزر مو برای رفع موهای زائد

استفاده از روش گرد نخود و پودر زرد چوبه روشی رایج در هندوستان می باشد. البته ایرانیان نیز در گذشته برای از بین بردن موهای زائد کودکانشان از این روش استفاده می کرده اند. این عقیده بر این اساس مبتنی است که اگر گرد نخود با زردچوبه را به همراه شیر آغوز به روی پوست کودک بمالند در آن قسمت دیگر هیچ موی زائدی رشد نخواهد کرد. البته این روش مبنای علمی ندارد و کاملا تجربی می باشد. اما خمیر زرد چوبه به تنهایی می تواند موجب از بین رفتن درد باشد همچنین پاک کننده ای مناسب برای کبد می باشد. برای تهیه ی این خمیر از شیر استفاده کنید تا نرمی و صافی پوست را هم به دست آورید.

 

زردچوبه لیزر مو خانگی

روش تهیه خمیر زرد چوبه

در اولین گام شیر و زرد چوبه را به نسب دو برابر با هم مخلوط می کنیم. (به ازای هر مقدار زرد چوبه دو برابر شیر می ریزیم.) سپس این مخلوط را با حرارت کم هم می زنیم تا به خمیری نرم تبدیل شود. پس از سرد شدن مقدار اندکی نمک و یک قاشق غذا خوری آرد ذرت به آن اضافه کنید.

طریقه ی استفاده از خمیر زردچوبه

بر روی ناحیه ی مورد نظر در ابتدا آرد ذرت قرار دهید. پس از آن لایه ی نازکی از خمیر را بر روی ناحیه ی آرد زده شده قرار دهید. توجه کنید که حتما باید در هنگام قرار دادن خمیر بر روی پوست آن را در جهت رشد مو های زائد بمالید. پس از قرار دادن خمیر بر روی تمامی نواحی مورد نظر پارچه ای تمیز را بر روی آن نواحی ببندید. پس از بیست دقیقه خمیر به طور کامل جذب می شود. حال می بایست پارچه را بردارید و پوست را آب گرم شست و شو دهید.

انجام این روش به طور مکرر دو بار در هفته باعث از بین رفتن مو های زائد شما خواهد شد.

نوشیدن چای نعناع

گاهی به دلیل عدم تعادل در فعالیت هورمون های بدن مو های زائد مقدار رشد و ضخامتشان بیشتر می شود. مهم ترین هورمون در این زمینه هورمون تستوسترون می باشد. این هورمون عامل اصلی بروز صفات مردانه در آقایان می باشد که گاهی می تواند در بدن بانوان بیش از اندازه رشد کند.

 

چای نعناع

 

چای نعانع رشد هورمون تستوسترون را کاهش می دهد و می تواند به کاهش رشد مو های زائد کمک چشمگیری کند. ما به شما توصیه می کنیم روزی یک فنجان بنوشید. البته لازم به تذکر می باشد قبل از شروع این کار حتما با پزشک مشورت نمایید.

مخلوط لیمو ، عسل و شکر ، یک موم طبیعی

تهیه ی این مخلوط بسیار ساده است. شما می توانید ۳ قاشق عسل ، ۶ قاشق شکر و یک قاشق آب لیمو را با هم ترکیب کنید و مخلوط بدست آمده را درون ماکروفر یا به وسیله ی یک ماهیتابه حرارت دهید تا مانند ژل بشود. این ژل را خلاف جهت رشد موهای زائد بر روی پوست قرار دهید و پس از چند دقیقه با آب گرم بشویید. پس از شستن جهت نرمی پوست می توانید از مواد نرم کننده نیز استفاده نماییم.

استفاده از سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ را با یک قاشق چایخوری شکر و یک قاشق چایخوری آرد ذرت مخلوط کنید. خمیر بدست آمده را بر روی موهای زائد قرار دهید و تحمل کنید تا خمیر بر روی پوست خشک شود. بعد از خشک شدن خمیر را از طریق پوسته پوسته کردن از پوست جدا کنید و نواحی مورد نظر را بشویید.

تکرار این عمل هفته ای دو بار می تواند موجب کاهش یا از بین بردن مو های زائد بدن بشود.

ریحان و پیاز

۹ تا ۱۲ عدد برگ ریحان تازه به همراه عشاء (پوسته) دو پیاز را تهیه کنید. این دو را به خوبی خرد و ترکیب کنید. ترکیب بدست آمده را بر روی نواحیی از صورت که دارای مو های زائد است قرار دهید. استفاده ی مکرر از این روش به مدت یک ماه می تواند نتیجه ی چشمگیری را به همراه داشته باشد حتی ممکن است برای همیشه از شر این مو های زائد خلاص شوید.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:36

نکات مهم در لیزر موهای زائد

نکات مهم در لیزر موهای زائد , لیزر موی زائد , برخی نکات در رابطه با لیزر مو , لیزر موهای زائد را با دفت انجام دهید , توصیه های مهم برای لیزر موهای زائد : در زیر به تعدادی از موارد مهم در رابطه بار رعایت لیزر موهای زائد اشاره می کنیم .

 

نکات مهم در لیزر موهای زائد

 

  1. لطفاً متقاضیان لیزر مو نواحی که تصمیم به لیزر را دارند ۲۴ ساعت قبل از لیزر با تیغ کاملاً اصلاح کرده و روی پوست کاملا تمیز  باشد .
  2. اگر روی پوست هر نوع پماد یا کرمی هست،لحظه قبل از لیزر مو کاملا شسته و تمیز شود.
  3. تا ۵ ساعت بعد از لیزر مو ، ناحیه ای که لیزر شده  نباید در معرض نور آفتاب ، خارش یا آب باشد .
  4. چنانچه بین جلسات لیزر فاصله بیش از حد افتاده شود یا محل لیزر تغییر کند یا جلسات لیزر مو تا پایان ادامه داده نشود ،تاثیر لیزر مو  از بین خواهد رفت. (فقط در زمانی فاصله بین جلسات میتواند بیش از یکماه باشد که ناحیه لیزر شده بعد از گذشت یک ماه هنوز هیچ مویی برای اصلاح نداشته باشد).
  5. تعداد جلسات لیزر مو با دستگاه S.H.R یا IPL  حدود ۸ جلسه ، با دستگاه دایود حدود ۷ جلسه و با دستگاه Alex حدود ۶ جلسه میباشد که در همه افراد یکسان نخواهد بود و بستگی به نوع پوست یا نوع مو دارد . که بعد از تمام شدن این جلسات متقاضیان تقریبا هر ۱۸ ماه یک جلسه نیاز به لیزر مو خواهند داشت  .
  6. در طول مدت جلسات چند مرحله موها با لیزر نابود میشود و بعد از مدتی مجدداً رشد خواهد کرد تا دیگر پیاز مویی برای رشد باقی نماند.
  7. متقاضیان عزیز باید بیماری و نام هر دارویی که مصرف میکنند روی برگه مربوطه نوشته و قبل از دریافت خدمات اعلام کنند در غیر این صورت خود مسئول مشکلات و عوارض احتمالی خواهند بود .
  8. بهتر است بعد از لیزر مو به ناحیه لیزر شده پماد زینک اکساید زده شود و تا زمان عادی شدن پوست پماد زینک روی پوست بماند.
  9. اگر برای شخصی بیش از حد معمول شات یا پالس مصرف شود ، هزینه شاتهای اضافه جداگانه گرفته خواهد شد .
  10. متقاضی لیزر مو نباید ۲ ماه قبل از شروع دوره لیزر و در طول مدت جلسات لیزر ،حمام آفتاب یا سولار بگیرد .
  11. معمولا انرژی لیزر روی موهای سفید تاثیری ندارد  و روی مو های کرکی و کم رنگ تاثیر کمتری دارد .
  12. لیزر مو برای خانمهای باردار  ، بیماران مبتلا به سرطان های ناحیه لیزر شده و بیماری های پوستی عفونی پیشنهاد نمیشود.
  13. از تمام مراجعه کنندگان عزیز تقاضا میشود در جهت حفظ سکوت و آرامش مطب از آوردن کودکان خوداری نمایند .
  14. از تمام مراجعه کنندگان عزیز تقاضا می شود درجهت بالا بردن کیفیت خدمات ،پیشنهادات و یا انتقادات خود را به مدیریت منتقل کنند.

 

 

خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir

 

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:34

آبرسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن)

آبرسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن) : در آب رسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن) از یک میله سر الماسی جهت لایه برداری پوست با سرعت کم استفاده می گردد. به وسیله ی سر الماسی میله ، پوست به آرامی مکیده می شود و در نتیجه سلول های مرده پوست از بین می روند. فرآیند آب رسانی به وسیله ی نازل مافوق صوتی که به دستگاه میکرودرم ابریژن متصل است ، انجام می شود. بعد از آن میله سر الماسی به وسیله ی یک سرم پوست را خیس می کند. این سرم جوری ساخته شده که بتواند پوست را کاملا خیس کند.

 

آبرسانی به پوست

 

روش انجام آبرسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن)

آب رسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن) در پنج سطح مختلف به طور هم زمان انجام می شود. در هر کدام از جلسات که در کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر موهای زائد انجام می شود ، با استفاده از آب ، اکسیژن و سایر گاز های پزشکی (استفاده از این گاز ها اختیاری می باشد) که در سرعت فوق صوت عرضه می شوند ، شستشو پر فشار و به آرامی در پوست انجام می گیرد.

این شستشوی آرام موجب باز شدن حفره های پوست و همچنین از بین رفتن مواد زائدی که به طور طبیعی در طول سال های متوالی در پوست ایجاد شده اند. علاوه بر این اعمال ، در هر جلسه ی آب رسانی به پوست (هیدرودررم میکرو ابرژن) که در کلینیک زیبایی کلینیک لیزر مو  انجام می شود ، گردش خون میکرو در ناحیه ی درمان شده صورت می گیرد. نتیجه ی این عمل نیز داشتن پوستی با طراوت تر ، جوان تر و صاف تر خواهد شد.


 

 

خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir

 


مزایای استفاده از آب رسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن)

برای جواب دادن به این پرسش که دلیل انتخاب روش آب رسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن) چیست؟ باید گفت این نتایج حاصل از این روش در برابر روش میکرودرم ابریژن معمولی طولانی تر می باشد. آبرسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن) به طور کامل به لایه جدید پوست که در زیر سلول های پوستی مرده شکل می گیرند انجام می شود و لایه جدید پوست را مرطوب می کند. در نتیجه ی این عمل ورم و قرمزی کمتری قابل مشاهده خواهد بود. این روش درمانی پیش از رویداد های مهم زندگی مثل عروسی ، سالگرد ازدواج و… ، می تواند نتایج خوبی را داشته باشد.

اگر هنوز هم به این روش شک دارید ، باید بدانید آب رسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن) نتایج فوق العاده دیگری را نیز دارد. خیلی از اشخاص به دلیل عدم آگاهی این مسائل را درک نمی کنند ، اما به کمک روش هیدرودرم میکرو ابریژن می توان پوستی که در طول چند سال بر روی صورت ایجاد شده است را از بین برد تا پوست صاف تری به وجود بیاید. به کمک روش هیدرومیکرودرم ابریژن جوش های سرسیاه و جوش های سرسفید به طور کامل از بین می روند. آب رسانی به پوست همچنین این امکان را برای پوست به وجود می آورد که محصولات مخصوص مراقبت های پوستی را بهتر کند. در نتیجه این محصولات تاثیر گذاری بهتری به روی پوست شما خواهند داشت.

شما می توان برای یک جلسه این روش را انجام دهید یا اینکه جهت بدست آوردن بهترین نتیجه چندین جلسه ببه کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو مراجعه کنید. لازم است بدانید حتی یک جلسه ی درمانی برای افرادی که قصد جوان سازی پوست شان را دارند ، می تواند نتایج فوق العاده ای به وجود بیاورد. البته جهت از بین رفتن چین و چروک های ریز به چندین جلسه درمانی نیاز است. کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو توصیه می کند ، شش تا ده جلسه درمانی را انجام بدهید که بین هر جلسه هفت تا ده روز فاصله وجود داشته باشد.

آب رسانی به پوست (میکرودرم ابریژن) برای بهبود بافت پوست ، کاهش چین و چروک ها ، حذف رنگدانه های ناخواسته و جوان سازی کلی پوست استفاده می گردد. این شیوه جهت درمان آکنه ها ، جوش های سر سیاه و جوش های دیگر بسیار تاثیر گذار می باشد. دلیل این موفقیت هم این موضوع می باشد که بدون ایجاد درد یا ناراحتی و با سرعت زیادی به راحتی آنها را از بین می برد.

آبرسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن) برای کدام نواحی بدن قابل استفاده است؟

این روش معمولا بر روی پوست صورت ، گردن و قسمت های بالای سینه و زیر گردن انجام می شود. این روش ها را به آسانی می توانند پوست هر ناحیه از بدن را صاف و هموار کنند. روش های درمانی مخصوص آکنه معمولا جهت تمیز کردن و بهبود روش درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

تعداد جلسات مورد نیاز برایآبرسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن)

هیدرو میکرودرم ابریژن معمولا در طی چند جلسه انجام می شود. تعداد واقعی جلسات درمانی مورد نیاز به نوع عارضه ای که قصد درمان آن را دارید ، بستگی دارد. از این رو جلسات مخصوص مراقبت های بعدی در صورت نیاز زمان بندی می شوند. جلسات مخصوص مراقبت های بعدی در حفظ شفافیت پوست بیمار موثر شناخته شده است.

عوارض آبرسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن)

در طی برگزاری جلسات مختصر آب رسانی به پوست (هیدرو میکرودرم ابریژن) ، بسته به نوع پوستی که بیمار دارد ، رنگ پوست تقریبا صورتی رنگ می شود. پوست به طور موقت رنگی نسبتا روشن تر به خود می گیرد. با این حال ، در طول پانزده تا سی دقیقه بعد از اتمام جلسات ، پوست بیمار معمولا به رنگ طبیعی خود باز می گردد و پس از این زمان بیمار می تواند به طور معمول به کار های روزمره خود بپردازد.

تمامی روش های آبرسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن) هم برای بیماران و هم برای کادر پزشکی بی خطر هستند. به دلیل این که در این روش از هیچ نوع تقوت نور استفاده نمی شود ، به مشارکت پزشک نیازی نمی باشد. و به طور کلی می توان گفت ، هر فرد مجربی از لحاظ قانونی می تواند روش آبرسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن) را انجام دهد. با توجه به این که این دستگاه بی خطر است ، به عنوان دستگاهی پزشکی که کمترین آسیب را وارد می کند ، طراحی شده است.

کاربردهای دستگاه آبرسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن)

گرچه این دستگاه معمولا به عنوان یک دستگاه مجزا جهت بهبود بسیاری از مشکلات پوستی استفاده می شود ، بسیاری از افراد اعتراف می کنند که وقتی از این دستگاه به همراه دستگاه IPL به طور همزمان استفاده کرده اند ، مطلوب ترین و سریع ترین نتایج را کسب کرده اند. از لحاظ علمی ثابت شده که دلیل بنیادی رشد و ترمیم تمامی سلول ها از جمله سلول های پوست مستلزم آبرسانی به پوست و رسیدن اکسیژن به آن است. انتقال این عناصر اساسی به پوست به وسیله ی فناوری فرا صوت مخصوص هیدرو میکرودرم ابریژن موجب بهبود سریع تر پوست خواهد شد.

قبل و بعد از درمان با آبرسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن)

بعد از انجام هیدرومیکرودرم ابریژن ، جهت محافظت از پوست حتما باید از کرم های ضد آفتاب استفاده نمود. توصیه می شود از کرم ضد آفتاب با SPF-30 استفاده نمایید و در صورت امکان تلاش نمایید تا معرض اشعه خورشید قرار نگیرید. می توان با به سر گذاشتن کلاه لبه پهن و عینک آفتابی از پوست خود مراقب بهتری انجام دهید.

پیش از انجام آبرسانی به پوست (هیدرودرم میکرو ابریژن) حتما با یک متخصص پوست مشورت نمایید. لازم به تذکر است کسانی که در دوازده ماه گذشته برای درمان آکنه داروهای ضد آکنه (ایزوتریتینوئین) را استفاده کرده اند ، نمی توانند این روش را انجام دهند. همچنین افرادی که عفونت های پوستی فعال مثل زخم یا تبخال دارند ، نیز نمی توانند این روش را انجام دهند. افرادی که بیماری پوستی ای دارند که به درستی قابل درمان نیست ، نیز نمی توانند این روش درمانی را استفاده کنند.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:32

موارد منع استفاده از لیزر موهای زائد

موارد منع استفاده از لیزر موهای زائد , چه افردای نمی توانند از لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای ناخواسته و زائد در بدن و صورت خود استفاده کنند : همیشه قبل از اینکه اقدام به انجام لیزر موهای زائد بدن و صورت خود کنید بهترین راه این است که مشاوره ای در این باره با پزشک معالج خودتون داشته باشید . اکثر متخصصین زیبایی در کلینیک زیبایی خود قبل از انجام عمل لیزر موهای زائد سوالاتی را از بیمار می پرسند از جمله اینکه :

آیا بیماری دیابت دارید ؟

به بیماری قلبی مبتلا نیستید ؟

باردار یا شیرده هستین یا نه ؟

بیماری پوستی خاصی دارید یا نه ؟

و سوالاتی از این قبیل

موارد بالا موارد منع استفاده از لیزر موهای زائد را شامل می شوند. در زیر به شرح کاملی از برخی از مواردی که مانع انجام عمل لیزر مو بر روی بدن می شود می پردازیم :

 

موارد منع استفاده از لیزر موهای زائد

 

موارد منع استفاده از لیزر موهای زائد بدن و صورت

در پاشخ به پرسش بالا می توان موارد منع استفاده از لیزر موهای زائد و یا مواردی که برای استفاده از لیزر تابع شرایط خاصی هستند می توان گفت :

  • اگر فرد متقاضی موهایش سفید باشد .
  • افرادی که بیماری دیابت دارند .
  • افردای که بیماری قلبی و عروقی دارند.
  • زنان باردار و شیرده نمی توانند لیزر مو انجام دهند.
  • افرادی که بیماری پوستی نظیر زگیل در ناحیه تناسلی و … دارند ..
  • برای سنین زیر ۱۷ سال لیزر موهای زائد توسیه نمی شود.
  • پوست نباید دچار آفتاب سوختگی شده باشد .
  • شخص متقاضی نباید بیماری عفونی داشته باشد.
  • افردای که سولاریوم کرده اند یا اینکه حمام آفتاب گرفته اند.
  • استفاده از لیزر نوع دیگر بر روی بدن برای هر نوع عمل زیبایی دیگر
  • افردای که داروی ضد حساسیت در مقابل نور خورشید استفاده می کنند باید توجه داشته باشند که حدودا ۴ هفته قبل از لیزر درمانی مصرف این داروها را قطع کنند.
  • افردای که جدیدا Pelling کرده اند.

خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir


همچنین در صورت داشتن هر نوع بیماری خاص قبل از انجام لیزر موهای زائد با پزشک خود مشورت کنید تا شرایطی فراهم شود تا شما بتوانید به عمل لیزر مو برسید.

با رعایت تمام موارد بالا و استفاده بهینه از تجهیزات و داروها می توانید عمل لیزر موهای زائد را در کلینیک زیبایی پوست و مو انجام دهید. بدون اینکه به مشکل خاصی برخورد نمایید.

باید توجه داشته باشید لیزر مو عوارض بعدی خاصی ندارد و نهایتا یکی دو جای ناحیه درمان ایجاد سوختگی می شود که به راحتی با استفاده از داروهای ویژه که توسط پزشک تجویز خواهد شد برطرف می شود. همچنین با لیزر موهای زائد برای میشه از شر موهای زائد و ناخواسته که در بدنتان رشد می کنند خلاص می شوید و پوستی شفاف و لطیف خواهید داشت .


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:30

مراقبت‌های پس از لیزر موهای زائد

مراقبت‌های پس از لیزر موهای زائد , مراقبتهای لازم بعد از لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در کلینیک تخصصی لیزر مو | جم کلینیک : امروزه لیزر موی زائد، انتخاب محبوب زنانی است که نسبت به روش‌های دیگر برای رفع موهای زائد حساس هستند و یا زمان آن را ندارند و یا از اصلاح مداوم آنها خسته شده‌اند. لیزر الکساندرایت یکی از دستگاه های محبوب برای لیزر موهای زائد است.

 

مراقبت‌های پس از لیزر موهای زائد

 

اقدامات مراقبتی بعد از لیزر موهای زائد

  1. از کرم‌های ضد آفتاب برای پوست خود استفاده کنید. تمام مناطق تحت درمان با لیزر باید با مقدار زیادی از کرم‌های ضد آفتاب پوشش داده شود. زیرا پوست تحت درمان ممکن است به تیره شدن حساس باشد، این امر به ویژه برای کسانی که دارای پوست حساس یا تیره هستند، صدق می‌کند.
  2. حتماً بلافاصله پس از درمان، از کرم یا یخ یا هر چیزی که منطقه لیزر شده را سرد و بی‌حس می‌کند، استفاده کنید تا ناراحتی آن را به حداقل برسانید. پزشک قطعاً این کار را به شما یادآوری خواهد کرد.
  3. اگرچه احتمال آن بسیار نادر است، اما امکان بروز ضایعاتی شبیه به جوش وجود دارد که ممکن است جای آن باقی بماند. در صورت مشاهده عوارض لیزر موهای زائد ، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند. اگر قادر به مراجعه حضوری نیسیتید، می‌توانید عکس آن منطقه را برای پزشک خود ارسال کنید.
  4. یک هفته پس از درمان، پوست خود را اسکراب کنید. این امر نه تنها باعث می‌شود که ریزش موهای زائد سریع‌تر گردد، بلکه موجب نرم و صاف نگه داشتن پوست شما می‌شود. با این حال، اگر پوست لیزر شده دارای سوزش و خارش است، از اسکراب پوست خودداری کنید.

خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir


نکات مفید برای مراقبتهای پس از لیزر موهای زائد

  • کرم مرطوب کننده غیرحساسیت‌زای مخصوص را برای استعمال پوست خود پس از لیزر موهای زائد تهیه کنید.
  • بهتر است از انجام لیزر در طول پریود (و یا حتی چند روز قبل از آن) پرهیز کنید. زیرا در این زمان، پوست شما به درد حساس‌تر است.
  • برای لیزر زیر بغل، سعی کنید جلسه درمان را برای صبح زود تنظیم کنید، به این ترتیب می‌توانید از استعمال دئودورانت قبل از درمان اجتناب کنید. علاوه بر این، از استعمال دئودورانت حداقل تا یک ساعت پس از درمان پرهیز کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض گرما اجتناب کنید. این شامل حمام آفتاب / دوش گرفتن، آشپزی، سونا و غیره می‌شود.
  • اگر به درد حساس هستید، از پزشک خود بخواهید یک کرم بی‌حسی موضعی را قبل از لیزر بر پوست شما اعمال کند، به این ترتیب، در طی عمل و پس از لیزر، درد و ناراحتی کمتری خواهید داشت. (همچنین مصرف ۲ قرص تیلنول حدود ۳۰ دقیقه قبل از درمان، می‌تواند مفید باشد).
  • اگر یک “پکیج” درمانی را انجام دهید (معمولاً حدود ۶ جلسه)، هزینه کمتری را بابت هر جلسه پرداخت خواهید کرد.
  • برخی از موهای زائد ممکن است هرگز به طور کامل از بین نرود. مناطق مقاوم به لیزر ممکن است به انجام “روتوش” یک یا دو بار در سال نیاز داشته باشد.
  • اگر شروع به مصرف یک دوره آنتی بیوتیک کرده‌اید، لیزر مو زائد را انجام ندهید. حداقل ۲ هفته بعد از اتمام دوره آنتی‌بیوتیک خود، می‌توانید لیزر درمانی را انجام دهید.
  • اگر شما دارای پوست حساس هستید، یخ را به طور مداوم در منطقه تحت درمان، مالش دهید تا قبل یا بعد از درمان، پوست شما بی‌حس شود.
  • بسته به منطقه مورد نظر و تعداد جلسات انجام شده، فاصله زمانی بین جلسات ممکن است بین ۴ تا ۱۲ هفته باشد.
  • از موم کردن، استفاده از موچین و یا بند انداختن آن منطقه در بین جلسات درمان خودداری کنید. هنگامی که متوجه رشد مجدد موی زائد می‌شوید، آن قسمت را با ژیلت اصلاح کنید. (این شامل صورت شما نیز می‌شود).
  • اگر می‌توانید درد را تحمل کنید، از پزشک بخواهید عمل لیزر مو را سریعتر انجام دهد. البته این سرعت عمل به هیچ وجه بر رشد مو تأثیری ندارد، اما در وقت شما صرفه‌جویی کرده و زمان ناراحتی شما را کاهش می‌دهد.
  • اگر برای موهای صورت خود عمل لیزر را انجام می‌هید، پس از درمان، صورت خود را با لایه نازکی از کرم ازبین برنده جای جوش بپوشانید تا پوست خود را از زخم و اسکار حفظ کنید. این لایه به سرعت خشک خواهد شد و شروع به پوسته‌ریزی خواهد کرد. بنابراین، بلافاصله پس از درمان، به محل کار خود بازنگردید.
  • اگر برای موهای صورت خود عمل لیزر را انجام می‌هید، از استفاده از هر نسخه / پماد (برای درمان آکنه و غیره) خودداری کنید.
  • از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که ضد آب است (معمولاً بهتر است از SPF 50 یا بالاتر استفاده کنید).

تذکرات مهم برای لیزر موهای زائد

مطمئن شوید که پزشک شما از دانش کافی درباره عمل لیزر موهای زائد برخوردار است. (گواهینامه و مدرک او را بررسی کنید).

لیزر در درمان موهای زائد برای موهای تیره و پوست روشن، بهترین نتیجه را می‌دهد. اگر شما دارای موهای روشن (بور) و پوست روشن هستید، نتایج لیزر شما ممکن است به خوبی نتایج فردی با موهای تیره (قهوه‌ای) و پوست سبزه نباشد.

همانطور که در بالا اشاره شد، اگر پوست شما حساس است، ممکن است بر پوست شما جوش و یا چیزی از این نوع ایجاد شود، اما جای نگرانی ندارد، زیرا این مورد فوق العاده نادر است.


لیزر موهای زائد , لیزرمو , کلینیک لیزر مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 224 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:28

چه افرادی نیاز به لیزر موهای زائد دارند

چه افرادی نیاز به لیزر موهای زائد دارند : یکی از رایج ترین علل های که مردم به کلینیک لیزر مو و کلینیک زیبایی مراجعه می نمایند لیزرموهای زائد می باشد. البته شاید همیشه از خود بپرسید چه کسانی به لیزرموهای زائد نیاز دارند؟ اگر می خواهید به این سوالتان پاسخ دهید باید بگوییم در بدن خانم ها ، مقداری هورمون زنانه است و برعکس .

 

نیاز به لیزر موهای زائد

 

تا هنگامی که بین دو هورمون توازن باشد هیچ مشکلی به وجود نمی آید. انا زمانی که میزان هورمون مردانه و یا حساسیت بافت های بدن زن به این نوع هورمون ها زیاد شود سبب می شود تا تغییراتی در بدن پدید آید ، عموما سبب ایجاد تغییرات در بدن می شود ؛ به عنوان مثال یکی از نمونه این تغییرات رشد موهای ضخیم در خانم ها به خصوص در صورتشان است .

یکی از بهترین راه حل ها در برابر این مشکلات لیزر موهای زائد می باشد. عده ی از روش های سنتی استفاده می کنند اما باید بدانید که این روش ها بر روی فولیکول مو هیچ تاثیری نداشته اند. به همین دلیل اگر از اپیلاسیون ، کرم های موبر، اپی لیدی ، بند انداختن و … استفاده کنید سبب بازگشت همان موها به تعداد و رنگ و ضخامت پیشین می شوید.

لیزر موهای زائد برای از بین رفتن موهای زائد مراحل مختلفی دارد که عبارت اند:

مرحله رشد( آناژن)

در این مرحله موهای زائد بیشترین ضخامت و رنگ را داشته اند . بیشترین تخریب بر روی فولیکول مو در این مرحله توسط اشعه لیزر می باشد.

مرحله توقف رشد (ماتاژن)

در این مرحله ضخامت فولیکول مو ضخامت کمتری پیدا می کند و در نهایت از پیاز مو جدا می گردد.

مرحله استراحت (تلوژن)

این مرحله زمان متوقف شدن فعایت رشد همه ی موهای زائد می باشد. این دوره با توجه به ناحیه مورد نظر ، زمان متفاوتی داشته است. در صورتی که تلوژن یا همان مرحله استراحت بر روی موهای سر صورت گرفته باشد حدودا صد روز زمان نیاز داشته است اما در نواحی دیگر حدود ۶ ماه زمان نیاز داشته است.

در این سال های اخیر عده ی زیادی برای لیزر موهای زائد به کلینیک ها مراجعه می کنند . در صورتی که لیزر موهای زائد مانند دیگر تکنولوژی های جدید در میان عموم شناخته شده نیست . اما متاسفانه عده ی وجود دارند که بدون مطالعه قبلی و قیمت ارزان تر یا فقط بر سر تبلیغات برای لیزر موهای زائد به یک مرکز مراجعه می کنند.

کلینیک ما یکی از بهترین کلینیک های است که می تواند اطلاعات جامعی در مورد کلینیک های زیبایی به شما بدهد که هزینه های اضافی نپردازید و تجربیات تلخی از این روش درمانی موثر بدست نیاورید.


خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir


مهم ترین نکته ی که در رابطه مهم است این می باشد ” هر لیزری لیزر نیست”

مهم ترین شرطی که می تواند در رابطه با حذف دائمی موهای زائد موثر باشد ، اطمینان از برند دستگاه لیزر است.در صورتی که شما قصد دارید موهای زائد بدنتان را لیزر کنید باید به دنبال یک کلینیک لیزر مناسب باشید البته فراموش نکنید که باید بدانید نوع لیزر مناسب موهای شما چیست . درصورتی که قصد دارید لیزری مناسب برای پوست خود پیدا کنید با ماه همراه باشید.

یکی از رایج ترین روش های که می تواند به شما در طبقه بندی انواع پوست کمک کند روش دکتر فیتزپاتریک می باشد که بر پایه رنگ پوست ،مو ، چشم ، واکنش پوست به نور خورشید است . بر پایه این روش ما شش نوع گروه پوستی داشته ایم:

گروه اول : این نوع گروه پوست های خیلی سفید را شامل می شود که کک و مک دارند و موهای قرمز ، پوست سریعا در برابر آفتاب خواهد سوخت ، مردمک چشم آبی و پوست هیچ گاه برنزه نخواهد شد.

گروه دوم : در این گروه پوست در برابر آفتاب می سوزد و همچنین سفید است و موهای بلوند و مردمک چشم روشن و پوست در این گروه امکان برنزه شدن را دارد.

گروه سوم : پوست در برابر آفتاب گاهی خواهد سوخت و همچنین موهای قهوه ی ، پوست های گندمی را شامل می شود البته در این گروه پوست بخوبی برنزه نمی شود . بیشتر این نوع گروه پوستی در اهالی شمال کشور دیده می شود .

گروه چهارم : در این نوع گروه پوست در برابر آفتاب به خوبی برنزه می شود ، موها و مردمک چشم تیره و پوست های سبزه هستند . در این نوع پوست به ندرت دچار سوختگی می شود . این نوع گروه شامل بیشتر مردمان کشورمان می شوند.

گروه پنجم : پوست در این گروه قهوه ی تیره م باشد و هیچ گاه اصلا در برابر آفتاب نمی سوزد و به شدت برنزه خواهد شد . مثل پوست برخی از افراد کشورمان که در جنوب زندگی می کنند و البته در پاکستان و هند بیشتر دیده می شود .

گروه ششم : این نوع گروه شامل افرادی هستند که پوستی کاملا تیره دارند که هیچ زمانی در برابر آفتاب نخواهد سوخت مانند سیاه پوستان

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:26

الکترولیز روش دائمی برای از بین بردن دائمی موهای زائد

الکترولیز روش دائمی برای از بین بردن دائمی موهای زائد : یک روش دائمی برای از بین بردن مو های زائد الکترولیز می باشد و اساس کار آن قرار دادن یک سوزن فلزی درون فولیکول مو می باشد تا از این طریق ریشه ی مو را تحریب کند . بزرگ ترین مزیت استفاده از الکترولیز برای از بین بردن موهای زائد این است که بعد از درمان ، فولیکول مو دیگر قادر به ترمیم خود نیست و نمی تواند موی جدید تولید نماید .چرا که سلول های فعال ریشه ی مو کاملا از بین رفته اند.

 

الکترولیز

 

انواع الکترولیز برای از بین بردن موهای زائد

از روش های متفاوت با تجهیزات مختلف در کلینک های زیبایی امروزه برای از بین بردن موهای زائد ( الکترولیز ) استفاده می شود که بر اساس تشحیص پزشک صورت می گیرد در زیر شرح کلی از روش های معمول برای الکترولیز ارائه می کنم :

الکترولیز مستقیم

الکترولیز مستقیم یک روش قدیمی برای از بین بردن موهای زائد است که عملا امروزه کاربرد بسیار پایینی دارد . روش کار الکترولیز مستقیم بدین صورت است که از یک جریان الکتریکی مسقیم (جریان گالوانیک )برای  تخریب فولیکول مو استفاده می شود . که بزرگترین عیب این روش این است که برای از بین بردن یک موی زاید نیاز به یک جریان الکتریکی به مدت طولانی در حدود ۱ دقیقه می باشد ولی مزیت آن نیز این است که نسبت به سایر روشها کارایی بالایی دارد و قطعی کامل موی زاید را به همراه دارد.

الکترولیز ، الکتروکواگولاسیون

جدیدترین روش برای از بین بردن موهای زائد می باشد و رایج ترین روش نیز برای الکترولیز کردن می باشد .که در کلنیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. روش کار در این الکترولیز بدین صورت است که به همراه یک جریان الکتریکی با فرکانس بالا به وسیله تولید گرما در فولیکول سبب تخریب ریشه ی مو می شود . دراین روش از الکترولیز از یک جریان متغییر با فرکانس بالا استفاده می شود.به صورتی که مدت زمان این جریان در حدود چند ثانیه می باشد.و در عرض یک ساعت می توان در حدود ۲۰۰ تار موی زائد را برداشت .

روش ترکیبی

از این روش بیشتر برای برداشت موهای زبر استفاده می شود که از هر دو روش الکترولیز مستقیم و الکتروکواگولاسیون استفاده می شود.

توجه داشته باشید که اساس کار دستگاه های الکترولیز خانگی نیز بر اساس روش های بالا می باشد با این تفاوت که جریان الکتریکی لازم را از باتری تامین می کنند.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , لیزر موهای زائد

 

 

 

خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir

 


 

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:23

لیزر موهای زائد , لیزر مو , هزینه و قیمت لیزر مو | کلینیک لیزر مو

لیزر موهای زائد , لیزر مو , کلینیک لیزر مو , هزینه لیزر موهای زائد , مزایای لیزرموهای زائد , عوارض لیزر مو , متخصص لیزر مو , دستگاه های لیزر موهای زائد :  رشد موهای زائد در قسمت های مختلف بدن یکی از معضلاتی هست که اکثر بانوان و آقایان با آن مواجه هستند. و از هر روشی برای از بین بردن این موهاس زائد بدن استفاده می کنند . که می توان گفت حدودا ۹۰ درصد افراد برای از بین بردن موهای زائد بدن از روش تراشیدن استفاده می کنند .

موهای زائد همانطور که اشاره کردیم در تمامی نواحی بدن و بطور ناخواسته رشد می کنند و در بعضی موارد رنگ تیره آنها باعث می شود که غیر طبیعی بودن آنها کاملا مشهود باشد . موهای زائد اکثرا در نواحی لب فوقانی , چانه , نواحی صورت , کمر , زیر شکم ( موهای زائد ناحیه تناسلی ) زیر بغل و… رشد می کنند و رنگ تیره آنها را از موهای طبیعی متمایز می کند.

همه ما بدون استثنا با موهای زائد بدنمون درگیر هستیم و همه دوست داریم آن ها را از بین ببریم . به ویژه بانوان که خیلی بیشتر به زیبایی و لطافت بدن خود اهمیت می دهند . البته باید اشاره کنم که از بین بردن موهای زائد بدن به صورت دائمی نیست با این حال از بین بردن موهای زائد حس خوشایندی به همراه دارد هرچند به صورت موقت .

لیزر موهای زائد

برای از بین بردن موهای زائد همه روزه محصولات بهداشتی و داروهای زیادی در سراسر دنیا عرضه می شود و تقریبا همه افراد برای اینکه از دست موهای زائد خلاص شوند از این محصولات استفاده می کنند که در نهایت هم تاثیر آنچنانی ندارند . لذا در سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی لیزر در پزشکی و سلامت روشهای موثرتری برای از بین بردن موهای زائد بدن به وجود آمده اند که خدودا می توان گفت ۹۰ درصد موهای زائد بدن را به صورت دائمی از بین می برند .فناوری لیزر موهای زائد که در ادامه باهاش به صورت کامل آشنا خواهید شد .


خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir


روش های از بین بردن موهای زائد بدن

برای خلاصی از موهای زائد نواحی خاص بدن ( موهای زائد پا , موهای زائد ناحیه تناسلی , موهای زائد زیر بغل و گردن , موهای زائد ناحیه بازو و کشاله ران و… ) همیشه دنبال راهی بودیم که دائمی تر و برای مدت زمان زیاد باشد .

به صورت کلی دو روش برای از بین بردن موهای زائد بدن داریم

  1. روش های از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی
  2. روش های از بین بردن موهای زائد بدن به صورت موقت

روش موقت از بین بردن موهای زائد

در این روش برای از بین بردن موهای زائد بدن از تیغ , اپیلاسیون , موبر , موم و … استفاده می شود که تقریبا ۸۰ درصد افراد از این روشها برای از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده می کنند که روش هایی هستند که عوارض و خطرات خود را به همراه دارند که در ادامه بررسی خواهند شد.

روش دائمی از بین بردم موهای زائد بدن

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه پزشکی و سلامت و زیبایی امروزه تکنولوژی لیزر موهای زائد به محبوبترین روش برای از بین بردن موهای زائد تبدیل شده است . لیزر موهای زائد رایجترین روش برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی بعد از جراحی های زیبایی جوانسازی پوست می باشد .

اگر لیزر موهای زائد را با روشهای موقت از بین برنده موهای زائد مقایسه کنیم خواهیم دید که ناحیه موهای زائد بدن صاف تر و لطیف تر از روشهای موقت برای ازبین بردن موهای زائد شده است . که این یکی از امتیازات لیزر موهای زائد می باشد. هیچ نوع عارضه ای ندارد و در زمان انجام عمل لیزر مو هیچ دردی حس نخواهد شد . با استفاده از لیزر موهای زائد شما می توانید بخش های بزرگ بدن که دارای موهای زائد می باشند را نیز پاک کنید بدون اینکه کمترین دردی را حس کنید هم اینکه نیازی به استراحت بعد از عمل داشته باشید .

***نکته

لیزر موهای زائد صورت و بدن یکی از رایج ترین عمل های زیبایی در امریکا و دنیا می باشد که با دستگاه های بی نظیری انجام می شود .

لیزر موهای زائد تقریبا ۹۰ درصد موهای زائد را به صورت دائمی از بین می برد و ده درصد مونده نیز تقریبا تبدیل به کک و خیلی ریز می شوند البته برخی از عوامل مانند نژاد , سن فرد متقاضی لیزر موهای زائد , مقدار هورمونهای تولید موی زائد در بدن , قسمت مورد نطر بدن برای لیزر مو , رنگ مو و میزان زبری مو و…به نتیجه عمل لیزر موهای زائد تاثیر خواهد داشت.

لیزر موهای زائد با دستگاه های مختلف و با روشهای متفاوتی انجام می شود . در زیر به برخی از روشهای رایج لیزر موهای زائد اشاره ای می کنیم :

انواع لیزر موهای زائد

همان طور که در بالا نیز اشاره ای داشتیم عوامل زیادی بر نتیجه لیزر موهای زائد تاثیر گذار هستن که بر اساس تشخیص پزشک متخصص برای برطرف کردن موهای زائد بدن از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود .

بسته به رنگ مو , نوع پوست , ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر موهای زائد برای زمانبندی جلسات لیزر مو یکی از دستگاه های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  1. لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
  2. لیزر موهای زائد با لیزر روبی ( یاقوت )
  3. لیزر ND:YAG
  4. لیزر تور پالسی بالا
  5. لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود

روش انجام لیزر موهای زائد بدن و صورت

همان طور که از نام روش پیداست برای از بین بردن موهای زائد از لیزر استفاده می شود لذا برای اینکه به چشم بیمار آسبی وارد نشود و قرنیه چشم دچار مشکل نشود از عینک های مخصوص استفاده می کنند .

قبل از عمل لیزر موهای زائد باید موی های ناحیه درمان کاملا اصلاح شوند به طوری که بیش از یک میلیمتر ارتفاع نداشته باشند.

قبل زا انجام لیزر موهای زائد در ناحیه درمان از ژلهای سرد و مخصوص برای محافظت از پوست و نیز نفوذ سریع لیزر به ناحیه فولیکولی مورد استفاده قرار میگیرد .

و در نهایت با انرژی اندازه ای که روی دستگاه لیزر مو تنظیم می شود عمل لیزر موهای زائد انجام می شود که لطافت و زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

نواحی لیزر مو در زنان و مردان

همانطور که اشاره ای کردیم که موهای زائد در هر ناحیه از بدن رشد می کنند و قانون خاصی ندارند که فقط در یک ناحیه رشد کنند در تصویر زیر می توانید نواحی مختلف رشد موهای زائد بدن در مردان و زنان را به تفکیک ببینید .

ناحیه های لیزر موهای زائد در مردان

لیزر موهای زائد مردان

ناحیه های لیزر موهای زائد در زنان

لیزر موهای زائد در زنان

اثرات لیزر بر روی موهای زائد بدن

  • سرعت رشد مو را به شدت پایین می آورد
  • نود درصد موهای زائد را بصورت دائمی از بین می برد
  • موهای زائد را بسیار نازکتر می کند و جلوی رشدشان را می گیرد
  • رنگ مو را کم رنگ تر می کند

تمام موارد بالا بعد از عمل لیزر موهای زائد سبب می شود که درمان و از بین بردن موهای زائد بدن و صورت بسیار طبیعی جلوه نماید .

جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد بدن و صورت

باید توجه داشته باشیم که لیزر به فولیکول مو ( پیاز مو) آسیب وارد می کند و جلوی رشد آن را می گیرد . لذا تمام پیازهای مو همه در یک مرحله رشد نمی باشند و به صورت متفاوت زمانبندی دارند . از طرف دیگر برای دریافت نتیجه بهتر لیزر مو برخی عوامل مانند : رنگ مو , نوع پوست , ضخامت مو , ناحیه درمان , … تاثیر گذار هستند . لذا با در نظر گرفتن تمام موارد بالا تعداد جلسات برای از لیزر موهای زائد تعیین می شود .

ماندگاری و دوام لیزر موهای زائد

همان طور که اشاره در بالا نیز اشاره کردیم برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن و صورت از روش لیزر مو استفاده می شود که خیلی بهتر و راحتر است . اما برای از بین بردن تمام فولیکول های مو باید تعداد جلسات لیزر موهای زائد را بیشتر کنیم تا تمامی پیاز های مو در ناحیه درمان کاملا از بین بروند و توان رشد نداشته باشند . رضایت افراد متقاضی لیزر مو و تحقیق و تجربه ای که متخصصی دارند این نتیجه را داده است که ۹۰ در صد موهای زائد کاملا از بین می روند و دائمی می باشد و بقیه هم خیلی ضخامت خود را از دست می دهند به حدی که تبدیل به کک می شوند و طبیعی جلوه می کنند.

معایب و عوارض لیزر موهای زائد

توجه داشته باشید که برای انجام لیزر موهای زائد بدن و صورت خود ابتدا باید کلینیک لیزر مو مورد نطر خود را انتخاب کنید که دارای افراد متخصص و با تجربه ای هستند و تمام زیر و بم عمل لیزر مو را می دانند. قبل از انجام لیزر موهای زائد متخصص و پزشک زیبایی در کلینیک لیزر مو باید بر اساس سیستم بدنی شما تمام عوارض بعد از لیزر رو کاملا برای شما شرح دهد . خوشبختانه تا به امروز عارضه خاصی بعد از انجام لیزر موهای زائد در بیماران دیده نشده است لذا اگر تمام توصیه هایی که پزشک متخصص برای شما ارائه می دهد را به صورت جدی رعایت کنید عوارض احتمالی بعد از لیزر موهای زائد بدن و صورت را به حداقل خواهد رسانید.

مراقبتهای قبل از لیزر موهای زائد

برای از بین بردن و خلاصی از لیزر موهای زائد بدن همیشه به دنبال روشهایی بودیم که برای مدت طولانی از موهای زائد خلاص شویم . امروزه لیزر موهای زائد که از تکنولوژی روی دنیا در پزشکی و سلامت استفاده می کند یکی از مطمئن ترین راه های از بین بردن موی زائد بدن می باشد.

عمل لیزر بدین صورت انجام می شود که از طریق انرژی نوری استفاده می کند و بسته به ناحیه و ضخامت و رنگ مو طول موج نوری خاصی را استفاده می کنند.

با این توضیحات برای دریافت نتیجه مطلوب از لیزر موهای زائد بهتر است فرد متقاضی لیزر مو مواردی را قبل و بعد از عمل لیزرموهای زائد رعایت کند .که در زیر به برخی از این موارد اشاره ای می کنیم :

  1. قبل از انجام لیزر موهای زائد اگر فرد برنزه کرده باشد باید مدت زمانی که پزشک تشخیص می دهد صبر کند تا اینکه اثر لیزر برنزه از بین برود چرا که احتمالا آثار لیزر برنزه بر روی پوست فرد باقی هست و در صورت انجام عمل لیزر موهای زائد احتمال سوختگی و تاول بر روی پوست بالا می رود. لذا فردی که می خواهد عمل لیزر موهای زائد انجام دهد بهتر است به مدت ۴ تا ۶ هفته قبل در معرض نور شدید آفتاب قرار نگیرد .
  2. فرد قبل از انجام لیزر موهای زائد بدن باید موهای ناحیه درمان را با استفاده از تیغ تراشیده به صورتی که نیم تا یک میلی متر از مو بیرون پوست قرار بگیرد. استفاده از اپیلاسیون و موم و موبربرای اصلاح ناحیه اصلا توسیه نمی شود و ممنوع است. لذا ۲ یا ۳ روز قبل از انجام عمل لیزر مو موی ناحیه را با تیغ اصلاح کنید.
  3. اگر فرد دارای سابقه تبخال باشد باید دو یا سه روز قبل از انجام عمل لیزر مو با تشخیص پزشک معالج اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

  1. از انجام تمرین های بدنی و ورزشی سنگین به مدت یک ساعت ( حداقل یک ساعت) بعد از عمل لیزر مو خوداری شود.
  2. به مدت ۳ هفته از بند انداختن و اپیلاسیون خوداری شود . بعد از انجام لیزر موهای زائد پوست حساس می شود این مدت زمان برای برگست پوست به حالت طبعی در نظر گرفته شده است.
  3. بعد از انجام عمل لیزر موهای زائد فرد نباید به مدت ۴۵ روز در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرد.
  4. بعد از عمل لیزر موهای زائد از کرم ضد آفتاب SPF15 برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی پوست استفاده شود .
  5. بعد از لیزر موهای زائد ناحیه درمان را به هیچ عنوان برای مدتی دستکاری یا نسایید
  6. برای آبرسانی به پوست ناحیه درمان بهتر است از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.
  7. پس از انجام لیزر موهای زائد برای مزطوب نگهداشتن ناحیه درمان از کرم هایی که از مواد شیمیایی مانند بنزوئیل استفاده شده است به کار نبرید.

با رعایت تمام موارد بالا بعد از انجام عمل لیزر مو شخص هیچ نوع درد و عارضه بعد از درمان نخواهد دید و درمان کاملا موفقیت آمیز خواهد بود.

لیزر موهای زائد در زمان شیر دهی و بارداری

باید توحه داشته باشیم بارداری و بطبع بعد از بارداری و دوران شیردهی یکی از حساس ترین مراحل در زندگی زناشویی است و هر کاری را در این دوران باید با احتیاط و زیر نظر پزشک انجام داد. در دوران بارداری فرد با تغییرات هورمونی خاص بدن روبرو می شود لذا نباید در این دوران از لیزر استفاده کند .


نکاتی مهم در مورد لیزرموهای زائد : یکی از کارهای که اکثر خانم ها همواره تمایل به انجام آن را دارند لیزر موهای زائد می باشد. خانم ها از روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده می کنند این کار نیز مستلزم صرف وقت و زمان زیادی است حداقل آنها مجبورن در هفته یا در ماه بیشتر از یک یا دو ساعت را برای این کار تعیین کنند ، علاوه بر زمان نباید از هزینه ی که آنها در طول عمر خود برای این کار صرف می کنند غافل شد حالا این هزینه هم بسته به روش استفاده مانند کرم های موبر، اپیلاسیون و … دارد.

اعتماد بنفس یکی از موضوعات مهم در زندگی هر خانمی است حالا خانم های که در این میان از روش های اپیلاسیون و تیغ ویا از اپی لیدی استفاده می کنند دچار جوش های پوستی و حساسیت و در نتیجه های لک پوستی می شوند همین امر سبب می شود تا آنها اعتماد بنفس خود را تا حدودی از دست بدهند.

امروزه دستگاهای لیزر زیادی در مراکز زیبایی و کلینیک ها وجود داشته است که برای حذف موهای زائد از آنها استفاده می شود و مراجعین زیادی هستند که همواره برایشان سوال است کدام دستگاه لیزر بهتر عمل می کند اما باید دقت کنید که تبلیغات زیادی وجود دارد که گاهی اصلا به واقعیت نزدیک نیست و هیچ نتیجه ی مثبتی نداشته است .

در ادامه این مطلب ما سعی داریم شما را با تمامی سوالاتی که در ذهن شما است آشنا کنیم و بتوانیم پاسخ های علمی و صحیحی را برای سوال هایتان آماده کنیم.

اول از همه باید بدانید که نمی توان گفت یک دستگاه خوب است یک دستگاه بد بلکه نکته مهم اینجاست که از دستگاه برای چه کسی استفاده می کنیم ؟ بهتر است بدانیم که باید بیماریابی به صورت صحیحی انجام گیرد و تمامی کارهای که باید برای بیمار انجام گردد به نحوه ی احسن صورت بگیرد اما نکته ی مهم این است که باید در همان ابتدا تمامی موارد را برای بیمار توضیح بدهیم تا از روند درمان انتظار صحیحی در ذهن داشته باشند چون گاهی به علت ناآگاهی آنها انتظارهای غیر معقولی دارند و مراجعه کنندگان باید بدانند هیچ گاه نمی توان کاملا موهای زائد را از بین ببرند و از نظر علمی اصلا حذف موهای زائد امکان پذیر نیست .

لازم است بدانید که برخی از افراد از انجام لیزرموهای زائد کاملا راضی هستند و لیزر مو به خوبی برای آنها جواب می دهد و در زمان کم می تواند حدود ۹۰ درصد از موهای آنها را از بین ببرد اما لیزر برای همه ی مراجعه کنندگان جواب یکسانی نخواهد داشت.

برای لیزر موهای زائد دو دسته سیستم وجود دارد

سیستم های لیزری و نوری

سيستم هاى ليزرى : الكساندرايت ،دايود ،ان ديگ و به تازگى دايود الكس.

سيستم هاى نورى : اى پى ال ، ايلايت ،اس اچ آر-اى پى ال

الکساندرایت : این سیستم به عنوان یکی از سیستم های لیزری در جهان است که بسیار قدرتمند می باشد البته به این معنی نیست که برای همه ی افراد مناسب است بلکه برای افرادیست که موهای ضخیم و مشکی و پوستی سفید دارند پس در صورتی که شما با تیرگی زیر بغل و ناحیه بیکینی مواجه هستید الکس گزینه ی مناسبی برای شما نخواهد بود علاوه بر آن اگر موهای نازکی در ران پا یا دست خود دارید الکس به احتمال زیاد نتواند نتیجه ی خوبی به شما بدهد.

دستگاههای الکس جز دستگاههای هستند که میزان درد آنها بسیار زیاد می باشد اما در ورژن های جدید آنها شاهد باد سرد هستیم که می تواند درد را در ناحیه لیزر از بین ببرد اما به دلیل اینکه دردی احساس نمی شود این امکان وجود دارد انرژی از اندازه خود زیادتر باشد و سوختگی رخ دهد به گونه ی که افرادی استفاده کننده از الکس همواره یک یا دو بار دچار سوختگی شده اند.

اسپات سایز الکس کوچک می باشد به همین علت ممکن است اگر برای تمام بدن قصد لیزر را داشته باشیم حداقل دو ساعت زمان نیاز باشد . به هیچ وقت از ژل در الکس استفاده نمی کنند به همین علت اگر از ژل با نام الکس استفاده می شود باید بدانید دستگاه الکس نیست و از دستگاهی جز آن استفاده می کنند.

متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که برخی از کلینیک ها برای جذب مشتری بیشتر به نام الکس از دستگاههای استفاده می کنند که قیمت کمتری دارد. نکته ی که ممکن است در رابطه با الکس برای شما به عنوان خبر خوب باشد این است که نیازی نیست شش ماه تا ۲ سال شارژ مجدد شود . ( این موضوع در صورتی است که دستگاه الکس مناسب شما باشد).

فراموش نکنید که الکس دستگاهی بسیار گران قیمت می باشد و طبیعی است که درمان با الکس نیز هزینه ی های زیادی را داشته باشد اگر با نام الکس از شما هزینه ی پایینی دریافت می شود باید بدانید که دستگاه استفاده شده الکس نیست و یا ممکن است تعداد شات لامپ دستگاه تمام شده باشد در نهایت درمان در چنین مواقعی بی نتیجه خواهد بود البته همیشه این روال به اینگونه نیست و استثناهای مطرح است .

ان دیگ : شاید سوال باشد کمترین اثر بخشی در لیزر موهای زائد مربوط به کدام سیستم است در اینجا باید بگوییم ان دیگ پایین ترین اثربخشی را دارد و برای پوست های تیره مناسب می باشد ولی هم گران قیمت است و هم درد دارد در نهایت پیشنهاد می شود از این دستگاه استفاده نشود.

دايود ليزرها : این نوع لیزر ها دارای قدرت بالایی هستند و می توانند در حذف موهای زائد موثر باشند اما در مقایسه با الکس ها حدود ۴ الی ۵ درصد ضعیف تر عمل می نمایند اما در عمق نفوذ بالاترین درصد را شامل می شوند . در ادامه به برخی از نکات دایود لیزرها اشاره شده است:

  • به نسبت الکس هزینه ی درمان کمتری داشته اند اما در مقایسه با آی پی ال ها هزینه ی بیشتری دارند.
  • درد آنها نسبت به الکس کمتر است اما دردناک تر از اس اچ آر هستند
  • می توان از آنها در پوست های تیره و نژاد آسیایی و ایرانی استفاده کرد و به نسبت الکس کمترین سوختگی را دارند.
  • این سیستم به نسبت الکس سرعت عمل بالاتری را دارد به دلیل دارا بودن سیستم اس اچ آر و برای لیزر نمودن کل بدن یک ساعت تا یک ساعت و ربع زمان لازم است.
  • تا حدودی می تواند روی موهای نازک تاثیر بگذارد
  • بین شش ماه تا یک سال و نیم یکبار شارژ لازم دارد
  • ایلایت و آی پی ال  سیستم قدیمی و نوری می باشند که با وجود نسل جدید ( یعنی آی پی ال-اس ) استفاده از آنها توصیه نمی گردد.

آى پى ال-اس اچ آر : به عنوان سیستم نوری برای لیزر موهای زائد می باشند که مزیت های زیادی دارند از جمله :

  • دارا بودن کم ترین درد
  • هزینه ی مناسب درمان
  • مناسب برای هر نوع رنگی پوستی حتی افراد برنزه
  • کار بسیار سریع با آنها بطوری که برای کل بدن ۴۰دقیقه تا حداکثر یک ساعت زمان نیاز است.
  • تنها عیب استفاده از آنها این است که موها خیلی سریع برگشت پیدا می کنند و برای استفاده از آن به جلسات زیادی نیاز است . عموما در ماه های اولیه به هشت جلسه نیاز است اما در سال اول هر سه ماه یکبار و بعد از ۶ماه یک جلسه شارژ ضروری است .

دايود ليزر الكس : یکی از جدیدترین تکنولوژی های که برای حذف موهای زائد استفاده می شود دایود لیزر الکس می باشد که در دستگاه لیزر دایود طول موج لیزر الکس را ارائه می دهد و در اصل قدرت الکس را همراه با عمق نفوذ دایود در کنار همه ی مزیت های دایود لیزرها داشته است . یکی از مزایای این دستگاه سرعت بالای آن و هزینه ی مناسب و درد کمتر این دستگاه می باشد.

با توجه به آنچه تا کنون گفته شده است برای انتخاب نمودن لیزر موهای زائد باید موارد زیر را در خاطر داشته باشیم که عبارت اند از :

۱- رنگ پوست

در صورتی که شما دارای پوست سفیدی هستید همه ی لیزر ها برای شما مناسب می باشد ، اما اگر پوستی گندمی و سبزه دارید الکس دستگاه مناسبی برای شما نخواهد بود و باید بین دایود و اس اچ آر یکی را انتخاب نمایید.

۲- ميزان تحمل درد 

در صورتی که از افرادی هستید که تحمل درد را ندارند به شما توصیه می شود الکس و دایود را به صورت کلی فراموش کنید و فقط از اس اچ آر استفاده نمایید و. البته شما می توانید از پزشک خود درخواست کنید تا برایتان دستگاههای متفاوتی را تست نماید.

۳- زمان 

اگر میخواهید به سفر خارج از کشور بروید یا قصد مهاجرت را دارید و می خواهید هر چه سریع تر نتیجه برایتان حاصل شود باید به کلی اس اچ آر را فراموش کنید و با توجه به پوستی که دارید از دایود و یا الکس استفاده نمایید.

هزينه لیزر موهای زائد

از نظر قیمتی اس اچ آر به عنوان ارزان ترین روش و دایود به عنوان رده ی متوسط و الکس به عنوان گران ترین لیزر موهای زائد شناخته شده است.اگر می خواهید لیزر موهای زائد را انجام دهید باید دقت داشته باشید که از روشی استفاده نمایید که تا آخر درمان بتوانید از پس هزینه های آن بر بیاید . این نکته را نیز فراموش نکنید که تعدادجلسه های اس اچ آر زیاد می باشد و این امکان وجود دارد در نهایت با دیگر دستگاههای مساوی باشد در صورتی که شما باید در هر ماه برای ادامه درمان توان مالی را داشته باشید .

اگر می خواهید بهترین روش را انتخاب کنید می توانید یک جلسه با پزشک مشورت کنید و یا حتی از ترکیب دو دستگاه نیز استفاده نمایید . در هر صورت فراموش نکنید بهترین شرایط زمانی محیا می شود که شما به پزشک به صورت دقیقی مشورت کنید و اطلاعات لازم را داشته باشید.

با توجه به محلی که قصد لیزر آن را دارید تعدادجلسه های لازم بین ۴ تا۱۰ جلسه می باشد البته مثلا برای زیر بغل جلسات کمتری و برای بیکینی جلسات بیشتری را نیاز خواهید داشت . اگر اختلالات هورمونی داشته باشید این جلسات بیشتر خواهند شد و حتی در صورت نیاز نیز باید از دارو استفاده نمایید. دقت کنید فردی که برای شما لیزر را انجام می دهد فرد آموزش دیده باشد و تحت نظر پزشک این کار صورت بگیرد و همچنین دستگاههای که استفاده می شود مورد تایید وزارت بهداشت باشند .

گاهی تعدادی از مراجعین بیان می کنند که از لیزر ترس دارند و این ترس ناشی از تجربیات تلخ دوستانشان و آشنایانشان می باشد بهتر است به نکات زیر دقت کنید :

  1. لیزر هیچ وقت برای شما خطرناک نخواهد بود و سبب تحریک غدد لنفاوی و نازایی و سرطان نمی شود و حتی خانم های مجرد نیز می توانند از لیزر استفاده نمایند . بسیاری از مراجعه کنندگان نیز در زمان جلسات لیزر باردار شده اند و این نکته نشان می دهد که لیزر به هیچ عنوان سبب نازایی نخواهد شد.
  2. در صورتی که لیزر در مرکز و کلینیکی صورت بگیرد که معتبر است کم ترین درصد به بیماری های مثل زگیل تناسلی و … را به دنبال خواهد داشت.به دلیل اینکه پزشک زگیل تناسلی را تشخیص می دهد و برای فردی که به آن مبتلا شده است لیزر انجام نمی گیرد و همچنین در مواقع مشکوک به چنین افرادی استفاده از مواد ضد عفونی کننده و مواد مخصوص توصیه می شود.
  3. اگر برای شما از دستگاه مناسب تحملتان استفاده شود به هیچ عنوان لیزر برای شما آزاردهنده و خطرناک نخواهد بود و شما به راحتی می توانید آن را تحمل کنید.

نکان مهم برای نتیجه گیری بهتر لیزر موهای زائد

  1. پیش از اینکه بخواهید لیزر را انجام دهید هر گونه کرم و مواد خارجی و آرایشی را با آب به صورت کامل بشوید.
  2. حتما در تاریخی به مرکز مراجعه کنید که برایتان تعیین شده است در صورتی که با تاخیر به مرکز بروید ممکن است تعداد جلسات شما زیادتر شود و مقاومت موهای شما نیز بیشتر گردد.
  3. بدون هماهنگی با پزشک هیچگاه روش های که سبب می شود موه از ریشه کنده شود استفاده نکنید و از کرم های موبر یا تیغ استفاده کنید
  4. اگر در طول درمان نمی تواند دیگر به پزشک مراجعه کنید و روند درمان را ادامه دهید باید حتما با پزشک خود مشورت کنید و توصیه های لازم را بگیرید.
  5. هیچ گاه پوست خود را برنزه نکنید زیرا پوست های تیره در برابر لیزر پاسخ کمتری می دهند .
  6. سعی کنید در روزهای مراجعه موها بلند نباشد و به گونه ی باشند که نوک مو مشخص شده باشد و از سطح پوست بیرون زده باشد . موی که بلند شده باشد به هیچ عنوان با لیزر از بین نمی رود.

لیزر موهای زائد چه مزیت های داشته است ؟

۱) بدون عارضه ( ایمن ) 

در بین دستگاههای لیزر موهای زائد عوارض لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت و حذف فولیکول های مو بسیار زیاد است .

۲) زیادتری میزان رضایت مندی از لیزر موهای زائد

الف) در حذف موهای زائد از جمله های زیر بغل شانش موفقیت با دستگاه الکس آمریکایی ۹۵ تا ۱۰۰ درصد می باشد. ب) برای پوست های روشن و پوست های تیره مناسب است ج ) برای هر نوع موی مناسب می باشد : در این دستگاه می توان طول موج و مقدار انرژی را برای حذف هر نوع موی زائدی تنظیم کرد.

۳) بدون درد

اگر لیزر موهای زائد با دستگاه بهترین دستگاه (Alex) آمریکا با پیشرفته ترین دستگاه خنک کننده صورت بگیرد بدون وجود هیچ گونه دردی می باشد و همچنین بصورت کاملا دائمی است.

۴) اثر بخشی سریع 

الف ) یکی از بهترین دستگاههای لیزر موهای زائد لیزر الکساندرایت می باشد که ساخت کشور آمریکاست و به هیچ عنوان نمی توان آن را با دستگاههای آسیایی و اروپایی مقایسه نمود و می تواند از ۲تا ۳۳ جلسه از طول درمان شما کم نماید. ب ) نیاز به هیچ نوع بستری نمی باشد و شما سریعا می توانید بعد از لیزر موهای زائد به فعالیت های خود ادامه بدهید.

۵) این تکنولوژی توسط FAD برای کاهش موهای زائد به صورت دائمی تایید شده است .

۶) در برابر روش های دیگر می تواند بدون ناراحتی و درد باشد .

۷) به سرعت می توان مناطق وسیعی را درمان نمود

۸) به وسیله لیزر موهای زائد ، رفع آنها اثر بخش تر می باشد

۹) پوست در این روش درگیر نخواهد شد

۱۰) در این روش تغییر رنگدانه و ایجاد زخم به ندرت اتفاق می افتد

۱۱) این فرآیند به سرعت صورت می گیرد و بسته به ناحیه ی لیزر ممکن است از چند دقیقه تاچند ساعت به طول بینجامد.

۱۲) خوشبختانه بنابر مناطق حساس بدن قابل تنظیم می باشد و در لیزرموهای زائد زیر بغل عوارض آن بسیار کم است.

۱۳) شما می توانید در فاصله ی کمی این نتایج را مشاهده کنید .

رفع موهای زائد به وسیله لیزر موهای زائد: یکی از روش های که می تواند به عنوان رایج ترین جراحی زیبایی معرفی کرد و در ایالت متحده آمریکا از آن استفاده می شود روش لیزر موهای زائد است که پس از از جراحی جوان سازی و رفع چین وچروک پوست و سیاهی زیر بغل ناشی از مو به عنوان دومین جراحی به شمار می آید.

درمان لیزر موهای زائد به عنوان یک روش غیرتهاجمی به شمار می آید که سبب می شود موها به صورت دائمی و در مدت طولانی کم شوند . به کمک لیزر موهای زائد می تواند موهای زائد را در کل بدن وصورت از بین برد و برای همه ی نوع پوستی و همه رنگ مناسب می باشد.

لیزر موهای زائد

اشعه لیزر با قدرت بالا به پیاز مو سبب می شود که موهای زائد حذف شوند . اشعه توسط پیگمنت های مو جذب می گردد و در نهایت موهای در داخل پیازمو حذف می شوند. برای از بین بردن موهای زائد بدن می توان از تنوع لیزرها و منابع نوری آنها استفاده کرد.

در ابتدا لیزر موهای زائد برای افرادی انجام می شود که پوست های روشنی داشتند اما بعدها تکنولوژی های جدیدی به وجود آمد که می توان برای پوست های تیره نیز از این مورد استفاده کرد و همچنین امنیت را برای آنها به وجود بیاورد .

برای حذف و از بین بردن موهای زائد لیزرهای مختلفی وجود دارد که می توان از رایج ترین و پر استفاده ترین آنها به الکساندریت alexandrite ودیودdiodeنئودیمیومیاگNeodymium YAG ومنابع نوری با پالس های شدید اشاره کرد. به وسیله لیزر الکساندرایت می توان در کوتاه ترین زمان موهای زائد را به صورت دائمی حذف کرد و همچنین هیچ عارضه ی ندارد و در کوتاه ترین جلسات خواهد بود.

استفاده از لیزر در رفع موهای زائد ( لیزر موهای زائد)

اگر قصد دارید خودتان را متفاوت نشان دهید یا می خواهید موهای زائد خود را از بین ببرید یا از دسته افرادی هستید که موهای زائد شما رشد بیش از اندازه دارند می تواند از لیزر موهای زائد کمک بگیرید. اکثر افراد برای حذف موهای زائد خود نیاز دارند درمانی در چند مرحله داشته باشند. بیشتر نورهای سبک و لیزرهای که برای حذف دائمی موها بکار گرفته می شود از نوع اف دی ای می باشند FDA)) به معنی دیگر همه ی موهای زائد به صورت دائمی در یک دوره از بین خواهند رفت .

لیزرهای موهای زائد صورت و بدن به افرادی توصیه می شوند که پوست های روشن و کلفتی دارند و میزان موهای زائد آنها تیره به رنگ قهوه ی و مشکی است . البته فراموش نکنید که کلینیک ما می تواند برای همه ی افراد با هر نوع پوست و موی حتی موهای قرمز و بلوند و یا قهوه ی روشن مناسب باشد و بهترین نتیجه را به شما بدهد . در این میان برخی از کلینیک ها وجود دارند که به افراد توصیه می کنند برای حذف این نوع موها از الکترولیز استفاده نمایند اما ما تنها به کسانی این روش را توصیه می کنیم که همه ی موهای زائد بدن آنها سفید می باشد.

گاهی ممکن است افرادی برای از بین بردن موهای زائد خود زمانی طولانی مانندچند سال را پشت سر بگذارند. البته باید بیمار پس از اینکه درمان لیزرموهای زائد را به پایان رساند مراقبت های را از محل لیزر نیز داشته باشد. واقعا تشخیص اینکه چه کسی برای حذف موهای زائد خود به چه زمانی نیاز دارند غیر ممکن است و تشکیل حذف کامل موهای زائد در یک زمان مشخص محال است . پیش تر نیز بیان کردیم افرادی که دارای موهای تیزه و پوستی روشن هستند برای لیزر کردن بسیار عالی می باشند اما امروزه تکنیک ها و تکنولوژی های جدید حاصل شده است که نشان میدهد افراد با پوست های تیره نیز می توانند از لیزر استفاده نمایند.

لیزر قادر است در یکبار ضربه زدن منجر به حذف چندین پیاز مو شود و به همین دلیل شما می توانید سطح زیادی را از پوست خود درمان نمایید. این در حالی است که اگر بخواهید قسمت پشت و یا ساق پای خود را الکترولیزیک نمایید سال ها طول می کشد اما شما می توانید با لیزرهای خاصی در طی یک جلسه کمتر از ۲ ساعت هر دو ساق پای خودتان را لیزر نمایید.

لیزر به عنوان بهترین راه در جهت حذف موهای زائد نواحی پشت ، شانه ،باز و و سینه است .

لیزر موهای بدن و زیر بغل و همچنین بالای لب و روی چانه تنها بر روی موهای تیره می تواند اثربخش باشد و در صورتی که شما مایل هستید می تواند برای حذف موهای بلوند این ناحیه از اکترولیزیک استفاده کنید و برای همیشه این موها را از بین ببرید.

یکی از مشکلات پوستی سیاهی و تیرگی بین پاها و زیر بغل و همچنین اطراف ناحیه تناسلی می باشد و همچنین تیرگی کشاله ران که بسیار مهم است و در نهایت عوامل متفاوتی را ایجاد می کند . در چنین وضعیتی رنگ دانه های تیره ایجاد می شوند و در ناحیه زیر بغل حس ناخوشایندی را ایجاد می کنند و موجب می شوند فرد نتواند لباس آستین کوتاه بپوشد و از این موضوع خجالت بکشد .

به این تیرگی های که در بین پاها و زیر بغل و ناحیه تناسلی می باشد آکانتوز سیاه می گویند و می توانند با مواردی همچون فاکتورهای سلامتی و سبک زندگی شخص ارتباط مستقیم داشته باشند. یکی از بهترین روش های که می توان در درمان کشاله ران ، بین پاها و زانو و زیر بغل استفاده کرد تعیین و مشخص نمودن علت دقیق ایجاد مشکل می باشد.

لیزر کردن موهای زائد | لیزر موهای زائد

لیزر یک پالسی از نور می باشد که بدون اینکه بخواهد بافت های اطراف آسیب بزند سبب می شود به گرما تبدیل شود و در فولیکول مو نفوذ نماید ، در این روش موها دیگر نمی توانند مجدد رشد کنند و به پوست آسیب گرمایی وارد نمی شود. به دلیل اینکه در هر فرد تفاوت های وجود دارد و الگوی رشد موها نیز در آن ها متفاوت است ، برای هر شخص درمان با دیگری فرق دارد و به صورت متوسط برای لیزر موهای زائد هر شخص بین ۳ تا ۷ جلسه برای درمان نیاز داشته است . پس می توان گفت برای هر شخص هزینه درمان با دیگری متغییر می باشد.

پیش از انجام لیزر مو زائد چه آمادگی های باید داشته باشیم ؟

پیش از لیزرموهای زائد بدن باید بیمار شرحی از اطلاعات پوستی خود را به متخصص پوست اعلام کند و همچنین او را معاینه نماید و پزشک اطلاعات دقیقی از لیزر و خطرات احتمالی و همچنین جراحی را به بیمار بدهد ، علاوه بر آن بیمار باید انتظارات بعدی خود را معین نماید.

بیمار باید به موارد زیر بسیار دقت نماید :

  1. از ممکل های گیاهی ، آسپیرین ، داروهای ضد التهاب استفاده نکنند زیرا سبب بالا بردن خطر خونریزی می شود.
  2. از خوشبو کننده ها ، عطرها و یا هر چیزی که سبب شود در قسمت لیزر حساسیت ایجاد شود پیش از لیزر و بعد از آن دوری کند.
  3. از هر گونه گرفتن حمام آفتاب ، موم انداختن، استفاده از رختخواب های الیافی ، تزریق کلوژن برای جوان سازی پوست ۲ هفته پیش از لیزر موهای زائد دوری کنند.

پس از لیزر موهای زائد چه مواردی ممکن است رخ دهد :

  1. تورم در پیاز مو و قرمزی که کاملا طبیعی می باشد.
  2. احساس درد و ناراحتی که برای رفع موهای زائد با مصرف داروهای مسکن می باشد.

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد بدن و پس از آن

  1. باید ناحیه مورد نظر لیزر را پیش از آن بتراشید
  2. برای تسکین دردها از ژلی که داده می شود و رسانا می باشد استعمال نمایید.
  3. باید از عینک محافظی که داده می شود استفاده نمایید
  4. از شما می خواهند تا هر ناراحتی که در مورد لیزر موهای زائد دارید بیان کنید تا تنظیمات لیزر برای شما آسان تر و با تاثیرتر واقع شود .
  5. تا سه روز پس از انجام دادن لیزر صورت و بدن از حمام آفتاب به صورت طبیعی یا مصنوعی دوری کنید
  6. تا سه روز اول پس از لیزر از رفتن به سونا و استخر دوری کنید
  7. پیش از اینکه به پیاده روی بروید از یک فیلتر uv(کرم ضد آفتاب حداقل ۳۰) استفاده کنید.
  8. حداقل یک هفته بعد از لیزر در مقابل معرض نور آفتاب قرار نگیرید.

باید دقت داشته باشید در برخی از بیماران که سابقه عارضه در لیزرهای موهای زائد در آنها دیده شده احتمال رخ دادن عارض در آنها زیادتر می باشد . پزشک پیش از شروع از روش تست کردن استفاده می نماید و یک ناحیه را لیزر می نماید و در هفته ی بعدی پزشک آن را بررسی می کند و اگر مشکلی وجود نداشته باشد نسبت به شروع لیزر برای صورت و بدن اقدام می نماید.

در گاهی اوقات پس از چند ساعت حالت قرمزی ایجاد شده از لیزر از بین می رود و همچنین برای چنین مواقعی پس از لیزر استفاده از پماد اکسید زینک یا کرم های ترمیم کننده ی کافی است .باید ناحیه که تحت درمان است از اشعه ی خورشید محافظت شود که به همین دلیل از فرآورده های ضدآفتاب با spf بالا استفاده می شد.

برای انواع پوست ها و مو ( موهای ضخیم و نازک – پوست های تیره و روشن ) لیزر الکساندرایت بسیار مناسب است و به همین علت این دستگاه برای نژاد های ایرانی توصیه می شود

عوارض لیزر موهای زائد – لیزرموهای زائد چه عوارضی دارد؟

  1. این روش به نسبت گران می باشد
  2. برای لیزر موهای زائد حداقل به ۴ تا ۶ جلسه نیاز است
  3. برای استفاده از این روش ، مواردی وجود دارد که منع می شوند.
  4. اثر بخشی لیزرموهای زائد به رنگ پوست بستگی دارد و همچنین نمی توان منکر شد که اصلا پوست نمی سوزد.

لیزر موهای زائد برای چه کسی نامناسب می باشد ؟

  1. فرد دیابتی هستید .
  2. بیماری پوستی دارید .
  3. بیماری پوستی مادر زادی دارید .
  4. دچار بیماری های عفونی هستید .
  5. به بیماری های دستگاه قلب و عروق مبتلا هستید .
  6. باردار می باشید.
  7. پوستتان بسیار تیره است یا در پوست خود دچار آفتاب سوختگی هستید .
  8. اگر زیر ۱۷ سال می باشید .
  9. اگر مشکوک به سرطان لوزه یا تیروئید هستید به هیچ عنوان از این روش استفاده نکنید
  10. برای خانم های باردار توصیه می شود از لیزر موهای زائد استفاده نکنند اما هنوز هیچ اثری از لیزر به جنین تشخیص داده نشده است .
  11. نباید تابش مستقیم به چشم ها وجود داشته باشد و پزشک و بیمار باید هر دو از عینک های مخصوص استفاده نماید.

درمان با لیزر مو سطح پایین (Low Level Laser TherapyLLLT) چه مزیت های داشته است ؟

LLLT به عنوان یک روش غیر تهاجمی مطرح می باشد به این معنی که در آن به برش جراحی نیازی نیست و علاوه بر آن پس از عمل به دوره ریکاوری طولانی مدت هیچ نیازی نمی باشد . هیچ نیازی نیست که در لیزرموهای زائد از دارویی استفاده کردد .با توجه به مطالعات ، اگر یک پزشک LLLT را به صورت صحیحی انجام دهد هیچ عوارض جدی را به دنبال نخواهد داشت.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:20

کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک زیبایی لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر مو , کلینیک لیزر مو در تهران , متخصص لیزر مو  : رفع موهای زائد بدن و از بین بردن آن ها ،از زمان قدیم مورد استفاده ی عموم مردم بوده و می باشد. امروزه لیزر مو های زائد یکی از صدر نشین های رتبه بندی جراحی های زیبایی در کلینیک های زیبایی و جوانسازی می باشد .



خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir



کلینیک لیزر موهای زائد

در کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو  از بی عارضه ترین روش ها هم پزشک و هم برای بیمار است استفاده می شود طوری که در هر جلسه ، لیزر کل موهای صورت حداکثر ۱۰ دقیقه زمان می برد و بعد از انجام لیزر موهیچ زخمی روی پوست بیمار باقی نمی ماند.بعضی از مراجعین به کلینیک لیزر مو به دلیل عدم اطلاع از دستگاه های لیزر و نحوه ی کارکرد آن ها احساس ترس دارند و برخی از افراد فکر می کنند که لیزر مو برای بدنشان عارضه دارد . لازم به ذکر است که لیزر مو به بافت های مجاور هیچ گونه آسیبی نمی رساند و فقط به ریشه ی مو برخورد میکند .

الکترو لیزرکلینیک روش کار آمدی برای زدودن دائمی موهای زائد است واساس آن جایگذاری یک سوزن فلزی به داخل فولیکل مو می باشد تاسلول های فعال ریشه ی مو را تخریب کرده و آن ها را به صورت کامل از بین ببرد .امروزه (electro lysis) تنها ترین راه برای ازبین بردن موهای سفید است و استفاده از لیزر مو برای از بین بردن مو های زائد بالای لب و روی چانه و.. موثر می باشد و بهتر است برای از بین بردن موهای زائد بلوند این قسمت ، از اکترولیزیک استفاده کنید.تعداد جلسات لازم برای از بین بردن موهای زائد در کلینیک لیزر مو بهتین بسته به نوع دستگاه لیزر مورد استفاده ، بیمار و تشخیص پزشک معالج دارد. و در حالت کلی می تواند بین ۴ تا ۸ جلسه صورت پذیرد.

کلینیک لیزر مو

لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر مو

کلینیک زیبایی چهار روش زیر را برای لیزر مو های زائد ، اساس کار خود قرارداده که عبارت اند از:

۱٫کار با لیزر های پیشرفته و به روز دنیا(الگساندرایت ، دیود ،سوپرهیرری موو)

۲٫تجربه ی کار بالا و لیزر مو های زائد و سایر انواع لیزر ها

۳٫تخصص و کارآیی

۴٫تعرفه ی عادلانه و متناسب

از دهه ی ۱۹۹۰ میلادی تاکنون از بین بردن موهای زائد با لیزر ، پیشرفت های چشمگیری کرده است . استفاده از انواع داروهای موبر وتراشیدن و روشهای قدیمی دیگر اثری موقت دارند و دائمی نیستند . ازبین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر باید توسط شخص آگاه ومتخصص در کلینیک لیزر مو صورت پذیرد ،تیم تخصصی ما در کلینیک لیزر مو بهتین با انجام لیزر مو های زائد کار را برای شما آسان کرده و نیاز نیست دیگر نگران موهای زائد خود باشید .

امروزه لیزر به عنوان بهترین ، سریعترین و مطمئن ترین روش برای ازبین بردن موهای زائد در سراسر جهان شناخته شده است .اشعه ی لیزر بدون آن که آسیبی به پوست برساند وارد پوست شده و جذب فولیکول های مو میگردد و آن را تخریب کرده و از بین می برد. انتخاب انواع لیزر به نوع پوست و رنگ و سلیقه ی افراد وبه محل موهای زائد و ضخیم بودنشان بستگی دارد.لیزر مو برای افراد با پوستی روشن و موهای تیره بسیار موثر است .بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد سینه ، پشت ، بازو لیزر مو است. کلینیک زیبایی مجهز به انواع دستگاه های لیزر(ALEXANDRITE ،S.H.R،DIODE)می باشد این دستگاه های لیزر ساخته شده در بهترین شرکت های جهان در زمینه لیزر مو می باشند تا عمل لیزر مو را به نحو احسن انجام دهند.

موارد منع استفاده از لیزر مو شامل گزینه های زیر می باشد

  1. افرادی که بیماری های خاصی همانند سرطان پوست وضایعات مشکوک به سرطان و سرطان های تحت درمان دارند.
  2. بیمارانی که تشنج دارند تشعشع نور آسیب میرساند.
  3. عدم استفاده برای مادران شیر ده و حامله
  4. افراد دیابتی و بیماران قلب و عروق
  5. سن افراد برای لیزر مو نباید زیر ۱۷ سال باشد
  6. افرادی که دچار بیماری های پوستی مادرزادی هستند

فواید استفاده از لیزر مو در کلینیک لیزر مو

  1. در حالت تقریبی در ۹۰ درصد از موارد بعد از لیزر مو می توانید از شر موهای زائد راحت شوید
  2. دقت جراحی لیزر در زدودن موهای زائد بسیار بالاست
  3. لیزر مو در یک دقیقه میتواند تعداد زیادی از موهای اضافه را از بین ببرد

انواع لیزر های مورد استفاده جهت درمان موهای زائد در کلینیک تخصصی لیزر مو

امروزه با رشد استفاده از دستگاه های لیزر برای ازبین بردن مو های زائد در کلینیک لیزر مو ، شرکت ها و برند های مختلفی شروع به تولید و عرضه ی دستگاه های لیزر با کاربرد های تخصصی و متفاوت کرده اند که کار را برای انتخاب دستگاه مناسب سخت تر کرده است . در ادامه به معرفی برجسته ترین و کارامد ترین دستگاه های لیزر مو می پردازیم ، این دستگاه های لیزر جزء بهترین ها در جهان بوده و متخصصین ما ، در کلینیک لیزر مو و کلینیک زیبایی از آن ها برای لیزر مو استفاده می کنند.

دستگاه لیزر الکساندرایت(ALEXANDRITE NOBLEX)


یکی از قدرتمندترین دستگاه ها ی لیزر مو الکساندرایت می باشد .ساخت کشور آمریکا وتولید شده ی کمپانی کندلا از قدیمی ترین وبزرگترین شرکت های دنیا می باشد .بهترین دستگاه برای ازبین بردن و لیزر مو های زائد مخصوصا برای موهای نازک و روشن وهم برای موهای زخیم و تیره است که در کلینیک لیزر مو مورد استفاده قرار می گیرد. تابش نور لیزر به پوست ومو باشدت بالا ده ها فولیکول را تخریب می کند و باعث ازبین رفتن موهای زائد و مزاحم می شود . لیزر الکساندرایت در کلینیک لیزر مو با طول موج ۷۵۵ هرنوع مویی را به دلیل قابل تنظیم بودن طول موج انرژی می تواند از بین ببرد .سرعت بالای عملکرد و سیستم خنک کننده ی این دستگاه به کاهش درد در حین انجام لیزر مو کمک می کند .

میزان استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت جهت لیزر مو ، حدود ۶ جلسه می باشد که در فواصل زمانی ۴ تا ۸ هفته انجام می گیرد. که تعداد جلسات و میزان تراکم آن ها توسط پزشک و باتوجه به فیزیولوژی بیمار مشخص می شود.

دستگاه لیزر دایود (DIODE)


لیزرDIODE ساخت کشور آمریکا وپیشرفته ترین تولید این دستگاه لیزر ساخته ی شرکت Vectus می باشد. یکی ازبهترین دستگاه برای ازبین بردن و لیزر مو های زائد در سراسر دنیا می باشد که با علاقه و سلیقه ی ایرانی کاملا سازگار است و در کلینیک لیزر مو مورد استفاده قرار می گیرد .دستگاه لیزر دایود برای پوست های تیره هم کارایی داشته وطول موج اشعه های آن ۱۰۶۴ می باشد که بیمار میتواند با اعتماد کامل به این دستگاه در کلینیک لیزر مو استفاده کند و شاهد نتیجه ای ایده آل در ازبین رفتن موهای زائد و مزاحم باشد. قبل از استفاده از این دستگاه باید ژل مخصوص مورد استفاده قرار گیرد .

سیستم خنک کننده ی هندپیس دستگاه با طول موج ۸۰۸ نانومتر آسایش و امنیت را برای پزشک وبیمار به ارمغان آورده است. برای نتیجه گیری بهتر از این دستگاه لیزر مو ، ۶ جلسه درمانی مورد نیاز بوده و قابل استفاده برای تمام نقاط بدن می باشد. مدت زمانی که ازاین دستگاه برای ازبین بردن موها استفاده می شود حدود ۶۵ دقیقه است . از مهمترین ملزوماتی که قبل از انجام لیزر مو با استفاده از دستگاه لیزر دایود باید رعایت شوند ، تمیزی کامل پوست با استفاده از تیغ برای تاثیر گذاری هرچه بیشتر می باشد.

دستگاه لیزر S.H.R(Super hair removal)


دستگاه لیزر S.H.R جدیدترین تکنولوزی روز دنیا برای از بین بردن و لیزر مو های زاید در کل بدن می باشد .این دستگاه با تایید FDA آمریکا CEاروپا یکی از بهترین دستگاه های مورد استفاده در کلینیک لیزر مو بهتین بوده و دارای سرعت بسیار بالاتری نسبت به سایر دستگاه های لیزر مو است ، منبع نور آن از لامپ زنون می باشد ، سیستم کار این دستگاه لیزر مو تلفیقی از دو روش IPL و لیزر DIODE است و برای انواع پوست های سفید و تیره مورد استفاده قرار می گیرد .

سه اصل اساسی که به کار دستگاه S.H.R می آید

۱انرژی بالا

۲٫توان روبه بالا

۳٫سرعت تکرار زیاد در زمان

طریقه انجام کار دستگاه S.H.R

دستگاه لیزر S.H.R نور را به قطعات کوچکتر تقسیم کرده و این قطعات نوری را در دفعات زیاد به نقاط مشخصی از پوست و با سرعت زیاد تابش می دهد. عوارض استفاده از این دستگاه برای لیزر مو های زائد بسیار کم بوده و در عین حال دارای سرعت بالایی نیز می باشد که در کلینیک لیزر مو مورد استفاده قرار گرفته است.اثر بخشی و نتیجه دهی این لیزر مو باعث شده است یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های لیزر مو در جهان شود. تعداد دفعات لازم برای انجام لیزر مو با استفاده از دستگاه لیزر موی S.H.R به طور متوسط ۸ جلسه می باشد که معمولا ۱ مورد در ماه انجام می گیرد.

نکات مهم برای لیزر مو با دستگاه لیزر S.H.R

  1. قبل از انجام لیزر مو با دستگاه S.H.R سطح پوست باید کاملا تمیز بوده و عاری از هر نوع مویی باشد (با تیغ کاملا تمیز شود)
  2. بعد از قرار گرفتن در محل مناسب از دستگاه لیزر ، پوست محل مورد نظر بیمار برای لیزر مو از یک ژل مخصوص کشیده می شود تا دستگاه به راحتی بتواند روی پوست حرکت کردن و عمل لیزر مو با کیفیت بالاتری در کلینیک لیزر مو انجام شود.
  3. چشم ها حساس ترین نقاط بدن در هنگام استفاده از دستگاه لیزر برای لیزر مو های زائد می باشند ، به همین دلیل با استفاده از چشم بند مخصوص چشم بیمار پوشانده شده و مورد محافظت قرار می گیرد.
  4. پس از انجام کامل مراحل بالا ، هندیپس دستگاه لیزر مو S.H.R توسط تکنسین مربوطه روی محل مورد نظر قرار گرفته و عمل لیزر مو های زائد در کلینیک لیزر مو انجام می شود.
کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:13

مرکز لیزر موهای زائد در تهران , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران , مرکز لیزر مو در شرق تهران , بهترین مرکز لیزر در تهران , مرکز لیزر مو کلینیک جم : امروزه یکی از دائمی ترین روش های خلاصی از موهای زائد بدن و صورت و سایر نواحی بدن استفاده از لیزر درمانی است که در اصزلاح پزشکی و عام امروزی به لیزر موهای زائد معروف شده است . از این رو تقریبا بیشتر افراد به ویژه بانوان خوش سلیقه و زیبای ایرانی همیشه به دنبال رهایی دائمی از موهای زائد بدن خود بوده اند . برای این کار راه های زیادی را امتحان کرده اند . که بهترین راه حل را همان لیزر درمانی دیده اند از این جهت همیشه به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران و ایران می باشند تا بدون عارضه و درد زیادی عمل لیزر مو را انجام دهند.

 

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

 



خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir



بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

متخصصین و جراحان کشور ما در زمینه زیبایی به ویژه پوست و مو همیشه زبان زد بوده و هستند . لذا همیشه وجود بهترین متخصص در یک کلینیک لیزر مو های زائد موجب رونق گرفتن آن کلینیک می شود . از طرفی نباید نقش وجود تجهیزات و دستگاه های روز دنیا را در امر لیزر موهای زائد نادیده گرفت . همچنین تکنسین های حرفه ای و کار کشته نیز نقش بسزایی را در انجام عمل لیزر مو ایفا خواهند کرد. با تمام این تفاسیر می توانیم به مواردی که باعث برتری یک مرکز لیزر موهای زائد به نسبت سایرین شود اشاره ای کنیم :

فاکتورهای بهترین مرکز لیزر مو در تهران

  • وجود متخصصین و فوق متخصصین در زمینه زیبایی به ویژه لیزر مو
  • کادری مجربب که دارای تخصص وآشنایی بالا با لیزر مو و همچنین نحوه استفاده از دستگاه های لیزر مو های زائد
  • وجود بروز ترین دستگاه های لیزر موهای زائد
  • استریل کامل تجهیزات پزشکی موجود در کلینیک زیبایی و لیزر مو
  • موقعیت کلینیک و همچنین تعداد اتاق های لیزر مو
  • تکنسین های حرفه ای و کار کشته و با اخلاق
  • وجود فضای و محیط کاری زیبا و جذاب
  • دسترسی آسان به موقعیت کلینیک

تمام موارد بالا از برجسته ترین دلایلی است که می توان گفت که کلینیک مد نظر بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران و بهترین کلینیک لیزر مو می باشد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران و شمال تهران

اکثر مراکز زیبایی , کلینیک های زیبایی , کلینیک کاشت مو , کلینیک لیزر مو , کلینیک پوست و زیبایی و … در شمال و غرب تهران واقع شده اند . لذا در این بین بهترین کلینیک لیزر موهای زائد می تواند برای هر فردی سخت باشد تا بتواند آن را پیدا کند . اما بر اساس فاکتورهایی ه در بالا نیز اشاره کردیم . و همچنین پرس و جوهایی که فرد قبل از اقدام به ورود به کلینیک زیبایی انجام باید دهد می تواند بهتریم مرکز لیزر موهای زائد را در تهران به ویژه در غرب و شمال تهران پیدا کند. کلینیک لیزر موهای زائد جم کلینیک یکی از بهترین کلینیک ها با متخصصین و پزشکان زیبایی می باشد که در منطقه شمال تهران واقع شده و یکی از برترین کلینیک های لیزر مو در ایران و تهران می باشد .

 

 

مرکز لیزر مو در تهران

 

برای مشب اطلاعات بیشتر در رابطه با کلینیک لیزر مو جم کلینیک می توانید با شماره های تماس ما در زیر ارتباط برقرار کنید.

کلینیک جم بهترین کلینیک لیزر موهای زائد با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا برای لیزر موهای زائد

کلینیک جم , با مدیریت دکتر عزیزی دارای کادری مجرب و متخصص می باشد که در شمال تهران واقع شده است . این کلینیک به دستگاه های لیزری که در اختیار دارد شهرت دارد. دستکاه لیزر الکسانداریت روز دنیا به همراه دستگاه دایود لیزر که می توان با انرژی که دارید هر نوع موی زائد را از بدن شما رفع کند.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:09

لیزر موهای زائد اندام تناسلی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد اندام تناسلی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ,لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی , لیزر موی ناحیه تناسلی , لیزر بیکینی , لیزر موی بیکینی : امروزه لیزر موهای زائد بدن یکی از پرطرفدارترین عمل و درمان زیبایی می باشد . به ویژه حساسیت برخی از مسائل زناشویی و جنسی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ( لیزر موهای زائد اندام تناسلی ) به ویژه خیلی پر طرفدار شده است و به افزایش لذت جنسی کمک بزرگی می کند . توجه داشته باشیم که تا به امروز برای موهای اندام تناسلی زنان و آلت تناسلی مردان نفش فیزیولوژیک خاصی تشخیص داده نشده است.

با توجه به اینکه لیزر موهای زائد اندام تناسلی هیچگونه عارضه ای مانند نازایی , سرطان و از بین بردن باروری و … نداشته است لذا یکی از بهترین مواردی از بین بردن موهای زائد در اندام تناسلی می باشد .

در بیشتر افراد موهای زائد در این نواحی بسیار زیاد است و خیلی اذیت کننده است برای فرد . لذا برای درمان دائمی آن تنها روش می تواند لیزر موهای زائد اندام تناسلی ( لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی ) باشد .  استفاده از تیغ برای از بین بردن موهای زائد ناجیه تناسلی روشی موقتی است و دو سه روز بعد از انجام این کار به سرعت موها رشد می کنند حتی بر تعداد و ضخامت مو نیز افزوده می شود .


خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir


 

***نکته

موهای زائد می تواند نقش بسازی در کیفیت رابطه زناشویی , سوزش و خارش پوست , تیرگی اطراف اندام تناسلی , افزایش رشد جوش در ناحیه تناسلی , عفونت های قارچی و انگلی , افزایش تکثیر زگیل تناسلی و .. دارد.

با تمامی توصیف های بالا استفاده از لیزر موهای زائد اندام تناسلی بهترین و امن ترین راه و هم چنین دائمی ترین روش برای از بین بردن موهای زائد در ناحیه تناسلی می باشد.

از مزایای دیگر لیزر موهای زائد اندام تناسلی ( بیکینی ) می توان به از بین بردن تیرگی اطراف ناحیه تناسلی , جلوگیری از زخم و خونریزی , افزایش کیفیت رابطه جنسی نام برد.

لیزر موهای زائد اندام تناسلی

مقایسه روشهای متعدد برای از بین بردن موهای زائد اندام تناسلی و لیزر موهای زائد اندام تناسلی

همیشه یکی از دغدغه های خانم ها و آقایان از بین بردن موهای ناحیه تناسلی خود بوده است . و بارها با استفاده از انواع روش ها مانند استفاده از تیغ , ژیلت , کرم ها یا سایر داروهای موضعی و … اقدام به از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی شده است ولی هیچ یک از این موارد نتوانسته اند رضایت بخش باشند.

اما در مقایسه با موارد بالا استفاده از لیزرموهای زائد اندام تناسلی معمولا روشی دائمی و طولانی مدت و همچینین دارای عارضه ای بسیار پایین و بدون درد و سریع برای از بین بردن موهای زائد اندام تناسلی است . همچنین لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آسیب کمتری به پوست این نواحی وارد می کند .

لذا در مقایه می توان گفت برای داشتن پوستی صاف در ناحیه تناسلی , لذت بیشتر رابطه جنسی , نبود تیرگی پوست در این ناحیه بهتری روش استفاده از لیزر مو می باشد.

تراشیدن موهای زائد ناحیه تناسلی

مطالعاتی که در ایالات متحده امریکا انجام شده است نسشان می دهد که بین ۵۰ درصد دختران و زنان در سنین بین ۲۰ تا ۴۵ سال برای از بین بردن موهای زائد اندام تناسلی از روش تراشیدن با تیغ استفاده می کنند. تراشیدن تیغ همان طور که همه تقریبا باهاش مواجه شدیم آسیب هایی به پوست وارد می کنند مانند : زخم , پارگی پوست , تیره تر شدن پوست ناحیه تناسلی , قرمزی و عفونت های پوستی , ایجاد زگیل تناسلی , جوش ای چرکی , موهای زیر پوستی که اذیت کننده اند و …

****توجه جدی

افرادی که مبتلا به زگیل تناسلی و تبخال تناسلی هستند نباید از روش تراشیدن برای از بین بردن موهای زائد اندام تناسلی استفاده کنند.

روشهای دیگر به غیر از لیزر موهای زائد اندام تناسلی استفاده از موم , وکس و یا اپیلاسیون موهای زائد است که امروزه گروه زیادی از افراد نیز از این روش ها استفده می کنند . البته این روش ها نیز همانند روش بالا آسیب هایی به پوست وارد می کند.

لذا با پیشرفت علم پزشکی زیبایی به ویژه در کشور ما ایران استفاده از لیزر درمانی به ویژه لیزر موهای زائد نتایج عالی داشته است و هر روز نیز این علم پیشرفته تر می شود بنابر این بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد اندام تناسلی است.

اقدامات لازم قبل از لیزر موهای زائد اندام تناسلی

حداقل چهار هفته قبل از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , باید موهای این ناحیه با استفاده از تیغ با دقت تراشیده شده باشد. دقت داشته باشید که فقط با تیغ باید انجام شود . استفاده از موم یا اپیلاسیون و یا هر روش دیگری مجاز نمی باشد. چراکه برای انتقال انرژی لیزر به ریشه مو نیاز به ساقه مو درزیر پوست می باشد.

۲ ساعت قبل از انجام عمل لیزر مو موهای ناحیه تناسلی تراشیده شود .

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چند جلسه طول می کشد ؟

لیزر موهای زائد اندام تناسلی فرد بستکی به رنگ پوست , رنگ مو , وسعت ناحیه پوشیده از مو , نوع مو  از ۵ تا ۱۰ جلسه متغیر است به طوری که فاصله بین هر جلسه ۶ تا ۸ هفته است.

هرینه لیزر موهای زائد اندام تناسلی

هزینه لیزر موی ناحیه تناسلی بستگی به تراکم مو , رنگ پوست , نوع مو , نازکی و ضخامت مو و …  بستگی  دارد. همچنین به پزشک معالج .

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی | لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی

بیشتر افرادی که درخواست لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را دارند همیشه اولین سوالشان این است که آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث نازائی یا سرطان می شود ؟

در جواب باید توضیح بدم که لیزر به دلیل ماهیت نوری خود هیچگونه عارضه جدی مانند سرطان , نازایی یا کاهش باروری و امثال اینها ندارد. لیزر نوری در کل یک در مان مطمئن و دائمی است و عارضه خاصی ندارد.

سوال دیگر این است که : آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی درد دارد؟

با پیشرفتهایی که در تولید دستگاه های لیزر مو به ویژه دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت شده است و این پیشرفتها هر روز بیشتر می شود , اکثر سیستم های لیزر نوری برای از بین بردن موهای زائد بدون درد می باشد و تنها احتمال دارد که در ناحیه هدف به دلیل اینکه نور تبدیل به گرما می شود کمی سوزش حس شود. برای افرادی هم که آستانه درد پایینی دارند می توان از بی حسس کننده موضعی استفاده کرد.

هر جلسه لیزر موهای ناحیه بیکینی چقدر طول می کشد؟

هر جلسه لیزر موهای زائد اندام تناسلی در کل با آماده سازی محل حدودا ۱۰ دقیقه خواهد بود.

لیزر موهای زائد اندام تناسلی دائمی است ؟

باید توجه داشته باشید لیزر موهای اندام تناسلی به هیچ عنوان ۱۰۰ موهای زائد را از بین نخواهد برد در بهترین حالت شرایط موفقیت در حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد می باشد. بقیه موهای باقی مانده نیز کرکی و بسیار نازک می شوند.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:07

لیزر موهای زائد زیر بغل , هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل , هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل  : موهای زائد همه جای بدن رشد می کنند از جمله : ناحیه زیر بغل , بازو , کشاله ران پا , ناحیه بیکینی , کمر و… همیشه به دنبال رفع دائمی موهای زائد بدن خود به ویژه ناحیه زیر بغل هستیم . لیزر موهای زیر بغل یکی از محبوبترین روشهای از بین بردن موهای زائد این ناحیه از بدن می باشد. همانطور که می دانیم مردان و زنان هفته ای حداقل دو یا سه بار موهای زیر بغل خود را با استفاده از اصلاح می کنند.اما همیشه بعد از انجام اینکار یکی دو روز دچار خارش و اذیت و در برخی از موارد نیز زخم می شود.

 

لیزر موهای زائد زیر بغل

 

برای رهایی از تمام این عوارض بهترین راه لیزر موهای زائد زیر بغل به ویژه برای بانوان است که در نتیجه لیزر موهای زائد پوستی لطیف و صاف خواهند داشت.

روشهای از بینی بردن موهای زائد زیر بغل

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم روشهای زیادی برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل وجود دارد یکی از قدیمی ترین و پر کاربردترین این روشها استفاده از تیغ و تراشیدن موی زائد ناحیه زیر بغل می باشد که همیشه با خطراتی مانند : زخم شدن پوست , ایجاد جوش زیر پوستی , ایجاد خارش در ناحیه زیر بغل , ایجاد چین و چروک در پوست و …

یکی دیگر از روشها استفاده از کرم های موبر , وکس , موم و … است که هیچ وقت دائمی نبوده اند و رضایتمند نبوده اند حداقل تا به امروز

روش دیگری که امروزه برای از بین بردن لیزر موهای زائد زیر بغل مورد استفاده قرار میگیرد استفاده از سیستم لیزر نوری است که هر روز به محبوبیت این روش افزوده می شود . روشی که بدون عارضه بوده و لطافت و صافی پوست را به همراه دارد. در زیر به توضیحی کامل در رابطه با لیزر موهای زائد زیر بغل اشاره می کنیم :


خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir


لیزر موهای زائد زیر بغل بهترین راه برای خلاصی از موی زائد

برای اینکه بتوانیم به صورت دائمی از شر موهای زائد زیر بغل خلاص شویم بهترین راه استفاده از لیزر موهای زائد است . با پیشرفت تکنولوژی در پزشکی و سلامت با استفاده از سیستم لیزرهای نوری به راحتی می توانیم طی چند جلسه که با تشخیص پزشک معالج است از شر موهای زائد بدن خلاص شویم .

اما باید توجه داشته باشیم که ناحیه زیر بغل دارای غدد لنفاوی زیادی است و لذا قبل از عمل لیزرموهای زائد باید مشورت و مشاوره ای یک جلسه ای با متخصص زیبایی داشته باشیم . تا به سوالات شما در رابطه با عوارض لیزرمو و … پاسخ دهد. یکی از این سوالات همین می تواند باشد که با وجود غدد لنفاوی متعدد در ناحیه زیر بغل آیا لیزر موهای زائد زیر بغل خطراتی را به همراه نخواهد داشت ؟ یا آیا لیزر موهای زائد زیر بغل بی خطر است واقعا ؟ و سوالاتی از این قبیل

در پاسخ به سوالات بالا باید اشاره کنم که بعد از گذشت مدت زمان طولانی از شروع استفاده از لیزر مو برای از بین بردن موهای زائد تا به امروز هیچ نوع عارضه ای که موجب تحریک غدد لنفاوی شود دیده نشده است یا عوارض جدی در پی نداشته و هیچ خطری مشاهده نشده است. چرا که لیزر از سیستم نوری استفاده می کند و عمق نفوذ کمی دارد و تنها تا ریشه و فولیکول مو می رسد و آن را از بین می برد. لذا عوارض جدی به همراه نخواهد داشت . نهایتا در برخی از موارد سوختگی سطحی در ناحیه درمان دیده شده که آن هم با استفاده از داروهای معمولی قابل برطرف می باشد.

سوالاتی در رابطه با لیزر موهای زائد زیر بغل

آیا لیزر موهای زائ زیر بغل در عرق کردن تاثیر خواهد داشت؟

این بستگی به سیستم تعریق بدن هر فردی دارد اما در برخی از موارد مشاهده شده است که بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل عرق در این ناحیه بسیار کم شده است و احساس خوشایندی به فرد داده است اما در برخی موارد با استفاده از لیزر ND-YAG1064 موجب افزایش تعریق شده است.

لیزر موهای زائد زیر بغل تاثیری در رفع سیاهی زیر بغل دارد؟

یکی از دغدغه های بانوان رفع سیاهی ناحیه زیر بغل است . در برخی از موارد بعد از اتمام جلسات لیزر موهای زائد زیر بغل شاهد این بودیم که تا حدودی رنگ ناحیه زیر بغل روشن تر شده است. لذا لیزر موهای زائد تا حدودی به تغییر رنگ ناحیه درمان موثر است.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد زیر بغل چند جلسه است ؟

تعداد جلسات لیزر موهای زائد زیر بغل یا هر ناحیه از بدن بستگی به رنگ پوست , رنگ مو و ضخامت مو دارد که حداقل از ۴ تا ۸ جلسه متغیر می باشد. هرچه پوست روشنتر و مو تیره تر باشد تعداد جلسات کمتر می باشد و برعکس هرچه پوست تیره تر و موهای نازکتر باند جلسات بیشتری مورد نیاز است .

لیزر موهای زائد زیر بغل دائمی است ؟

باید توجه داشته باشیم به دلیل اینکه فولیکل موهای در بدن در یک زمان رشد نمی کنند و در بازه های زمانی خاصی رشد می کنند . لذا بعد از اتمام جلسات لیزر مو در نهایت ۸۰ تا ۹۰ درصد از موهای زائد به صورت کامل از بین می روند و تقریبا بقیه موهای زائد به صورت کرک در می آیند . برای پایداری نتیجه درمان باید هر یک سال یک بار این درمان به مدت یک جلسه تکرار شود . در نهایت باید بگویم که هیچ نوع لیزری ۱۰۰ درصد دائمی نیست و در بهترین حالت همان ۹۰ درصد خواهد بود.

قبل از لیزر موهای زائد زیر بغل چه اقداماتی لازم است ؟

۴ هفته قبل از انجام عمل لیزر موهای زائد زیر بغل باید ناحیه درمان با استفاده از تیغ تراشیده شود . استفاده از سایر روشها اصلا توصیه نمی شود ( مانند : اپیلاسیون ,موم یا موبر) . حتما ۲ ساعت قبل از لیزر مو ناحیه با استفاده از تیغ اصلاح شود .

هزینه هر جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل چقدر است ؟

هزینه هر جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل با توجه به رنگ پوست و مو و ضخامت مو چیزی بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان در نوسان است .

مدت زمان برای هر جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل چقدر است ؟

با زمان آماده سازی فرد برای انجام لیزر موی زیر بغل چیز بین ۶ تا ۸ دقیقه هر جلسه طول خواهد کشید .

نتایج لیزر موهای زائد زیر بغل چه زمانی قابل مشاهده است ؟

در اکثر افراد بعد از ۲ هفته بعد از اتمام آخرین جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل نتیجه قابل مشاهده است که به صورت ریزش مو , کز کردن مو های زیر بغل , کنده شدن آسان آنها می باشد.

 

لیزر موهای زائد زیر بغل

البته در دو جلسه اول بیش از نیمی از موهای زائد زیر بغل از بین خواهند رفت ولی برای تکمیل فرایند حداقل ۴ جلسه باید این عمل تکرار شود.

تاثیر لیزر موهای زائد زیر بغل به پوست و منافذ پوستی به چه میزان است؟

همانطور که در بالا نیز اساره کردیم لیزر مو باعث از بین رفتن موهای زایئد می شود علاوه بر آن موهای زیر پوستی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و از بین می برد . همچنین منافذ باز پوستی نیز به صورت کامل اصلاح می شود و در نتیجه زیر بغل صاف و لطیف می شود. که این موضوع به ویژه برای بانوان خیلی اهمیت دارد.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل به چه صورت می باشد؟

استفاده از شویده های شیمیایی مانند صابون به مدت ۶ ساعت بعد از عمل لیزر مو خود داری شود.
شیو کردن و تراشیدن موهای زائد زیر بغل بعد از ۴۸ تا ۷۲ ساعت بلا مانع می باشد و در فاصله بین جلسات نیز ممنوعیتی ندارد به غیر از وکس و اپیلاسیون


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک لاغری و درمان چاقی

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:05

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر مو , دستگاه الکس

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر مو , دستگاه الکس : لیزر مو , لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت یکی از بهترین روش های از بین بردن موهای زائد تمام نواحی بدن به ویژه صورت , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زیر بغل و … می باشد .لیزر موهای زائد یک روش ماندگارتر برای خلاصی از موهای زائد بدن می باشد .یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد را در زیر برای شما شرح می دهم :

دستگاه الکساندرایت برای لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت یکی از مدرنترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. از ویزگی های خاص این دستگاه لیزر مو به قابلیت تنظیم طول موج ( pulse duration) اشاره کرد . این ویژگی موجب می شود تا به راحتی در تمام نواحی بدن بتوانید لیزر مو انجام دهید بدون اینکه درد شدیدی حس کنید .

 

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

 

باید به این نکته هم توجه داشته باشید که موهای زائد تمام نواحی بدن از نظر استحکام به یک اندازه نیستند . لذا این قابلیت می تواند بسیار مفید باشد.


 

 

خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir

 


قابلیت های دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

اولین و برترین ویژگی این دستگاه لیزر مو همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم . قابلیت تنظیم طول موج است که میزان انرزی لازم برای از بین بردن موهای زائد تمام نواحی بدن با هر ضخامتی امکان پذیر می شود. همچنین این انرژی تاثیر مستقیم به ریشه مو دارد که باعث ماندگاری طولانی مدت نتیجه لیزر موهای زائد خواهد شد.

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت دقت بالا در تخریب و از بین بردن فولیکول مو دارد و به بافت اطراف ناحیه مورد تهاجم هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند.

سرعت بالای انجام لیزر مو های زائد با دستگاه الکساندرایت از ویژگی هخای برجسته این دستگکاه لیزر مو می باشد.

همچنین یکی از قابلیت های دیگر این دستگاه این است که شما می توانید میزان انرژی و طول موج دستگاه را برای هر نوع رنگ پوستی جداگانه تنظیم کنید . این ویژگی باعث می شود شما به راحتی انواع موها را اعم از ضخیم و نازک بودن یا انمواع رنگ های موی مشکی ؛ سفید یا بور و…را رفع نمایید.

انرژی نوری که از دستگاه الکساندرایت ساطع می شود مستقیم به ریشه مو تاثیر دارد و به سرعت آن را از بین می برد.

فرایند عمل دستگاه لیزر موالکساندرایت

این دستگاه لیزر مو از طول موج های نور با انرژی های متفاوت و بالا از خود ساطع می کند . به طوری که این انرژی به گرما تبدیل می شود . این گرما به نواحی تهاجم ( هدف لیزر مو ) نفوذ می کند . فرایند عمل دستگاه لیزر مو الکساندرایت , فوتو ترمولیزر نام دارد که به تفکیک بدین معانی می باشد :

فوتو : استفاده از نور
ترمو : تولید گرما
لیزر : تخریب

در کل استفاده از انرژی نور برای گرم گردن نواحی خاص , جهت تخریب و از بین بردن ریشه موها می باشد.

نوع لیزر در دستگاه الکساندرایت از نوع لیزر های جامد می باشد و در محدوده نور مرئی می باشد و می توان نوری را که از آن ساطع می شود را مشاهده کرد.

***توجه

تجربه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت و نیز نتایجی که برای لیزر مو از این دستگاه کسب شده نشان می دهد که دستگاه الکس کار آمدترین نوع لیزر برای از بین بردن و لیزر موهای زائد بدن می باشد.

دستگاه الکساندرایت , دستگاه لیزر موهای زائد

رنگ موهای هر فرد به رنگدانه هایی بستگی دارد که در ریشه مو وجود دارد و به نام علمی ملاتین شناخته می شود . با رشد مو این رنگ دانه ها به تدریح فعال می شوند و انواع رنگ مو را در هر فرد ایجاد می کنند . مانند قهوه ای , مشکی , بلوند و… که با گذشت سن این رنگدانه ها در ریسه برخی از موها تغییر حالت می دهند و رنگ موهای فرد تغییر می کمند که نوع معروفش سفید شدن مو با بالا رفتن سن افراد می باشد.

اما همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم طول موجی که دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت از خود ساطع می کند چیزی در حدود ۷۵۵ نانومتر می باشد . لذا با توجه به جذب بالای اشعه لیزر در این طول موج , لیزر دستگاه الکساندرایت بیشترین و سریع ترین تاثیر را روی ملانین ( رنگدانه های موجود در ریشه مو ) می گذارد . لذا با این توصیف می توان گفت که بزرگترین کاربرد لیزر مو با دستگاه الکساندرایت از بین بردن موهای بور و نازک است . بدین شورت که این امواج با انرژی بالا بر فولیکول مو تاثی گذاشته و موجب ریزش مو می شود و از رویش مجدد آنها برای مدت درازی جلوگیری می کند.

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت برای از بین بردن موهای زائد تمامی نواحی بدن : صورت , زیر بغل , ناحیه تناسلی , … و حتی انواع رنگ های مو , روشن , مشکی و …بسیار مناسب می باشد .

کارایی بالا , سرعت و اثر گذاری فوق العاده دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت باعث شده است تا بتوان از این دستگاه برای لیزر مو در ناحیه وسیع پوشیده از مو مانند دستها و پاها نیز استفاده کرد . لیزر مو با الکس موجب سهولت درمان در مناطق پوشیده از مو می شود.

نواحی بدن که می توان با دستگاه الکس درمان لیزر مو انجام داد

در تمام نواحی بدن شما می توانید از دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت برای از بین بردن موهای اضافی استفاده کنید .

صورت , زیر بغل , سینه , گردن , کمر , ساعد دست , پاها , ناحیه تناسلی , اطراف مقعد

در استفاده از لیزر مو فولیکول موها کاملا تخریب می شود و امکان رشد دباره موهای زائد را در نواحی بالا که اشاره کردیم از بین می برد.

***توجه

درمان لیزر مو با دستگاه الکساندرایت یک درمان مرحله ای است و طی چند هفته انجام می شود . موفقیت آمیز و دائمی بودن این درمان برای از بین بردن موهای زائد بسیار بالاست .

در دستگاه های جدید لیزر مو ؛ به ویژه در دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت از سیستم خنک کننده بسیار پیشرفته استفاده کرده اند که در حین عمل لیزر مو , از ایجاد گرما در اطراف ناحیه هدف روی پوست جلوگیری می کند و باعث کاهش سوزش روی پوست می شود.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 15:03

هزینه و قیمت لیزر موهای زائد

هزینه و قیمت لیزر موهای زائد , هزینه انجام لیزر مو : بسیاری از بیماران ما از پایین بودن هزینه‌های لیزر موهای زائد به شگفت می‌آیند. هزینه جلسات لیزر موهای زائد با توجه به وسعت منطقه تحت درمان (صورت، بیکینی، پاها) و عوامل دیگر، متفاوت است.

 

قیمت لیزر موهای زائد

 

عوامل مؤثر بر هزینه‌های معمول برای لیزر موهای زائد

وسعت منطقه درمان و سیستم لیزر موهای زائد ، بر هزینه‌ لیزر موهای زائد تأثیر می‌گذارد. به طور معمول، لیزر مناطق درمان کوچک‌تر، مثل لیزر مو بیکینی و صورت، دارای پایین‌ترین قیمت است، در حالی که لیزر مناطق بزرگ‌تر، مانند پاها و کمر، هزینه بیشتری دارد.

هنگام اقدام برای لیزر موهای زائد خود، به یاد داشته باشید که طول درمان متفاوت است و بسیاری از بیماران نیاز به چهار تا شش جلسه برای کاهش دائمی موهای زائد در صورت، پاها، کمر، بازوها، بیکینی و مناطق دیگر بدن خود دارند. هزینه لیزر موهای زاید اگر یکباره به صورت پکیج (جلسات متعدد) درنظر گرفته شود، اغلب با تخفیف محاسبه خواهد شد. این می‌تواند راهی مؤثر برای به حداکثر رساندن کیفیت نتایج و در عین حال، به حداقل رساندن هزینه باشد.

اگرچه هزینه تکرار درمان می‌تواند بالا باشد، اما غالباً گزینه‌هایی برای تأمین مالی رفع موهای زائد با لیزر وجود دارد.


 

 

خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir

 


تأمین مالی برای لیزر موهای زائد

مهم نیست که مایل به لیزر موهای زائد در کدام منطقه خود هستید، زیرا گزینه‌های تأمین مالی برای مقرون به صرفه‌تر شدن این عمل وجود دارد. هزینه‌های معمول لیزر موهای زائد، زمانی بسیار مناسب است که بیمار از برنامه‌های متعدد پرداخت که در بسیاری از مراکز جراحی زیبایی، ارائه می‌شود، استفاده کند. در بخش زیر، شما می‌توانید در مورد گزینه‌های تأمین مالی مختلفی که وجود دارد، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

گزینه‌های تأمین مالی برای پرداخت هزینه لیزر موهای زائد

بسیاری از روش‌های از بین بردن موهای زائد با لیزر نیاز به جلسات متعدد درمان‌ برای ارائه بهترین نتایج ممکن دارند. هر چند، لیزر موهای زائد در دراز مدت، می‌تواند ارزان‌تر از سایر روش‌های ازبین بردن موهای زائد باشد، اما پرداخت هزینه آن بدون کمک هنوز هم می‌تواند برای بسیاری از بیماران مشکل باشد.

علاوه بر این که بسیاری از مراکز لیزر موهای زائد، تخفیف قیمت با پکیج جلسات درمان را به بیمارن ارائه می‌کنند، بسیاری از گزینه‌های تأمین مالی نیز وجود دارد که بیماران می‌توانند برای کاهش هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی از آنها بهره‌مند شوند. بسیاری از متخصصین پوست و مراکز جراحی زیبایی، پرداخت اقساطی را به بیماران خود پیشنهاد می‌دهند. در موارد دیگر، تامین اعتبار از شرکت‌های تأمین مالی وابسته به متخصصین نیز می‌تواند راهی برای مقرون به صرفه ‌بودن لیزر موهای زائد باشد.

جلسه لیزر موهای زائد چقدر طول می‌کشد؟

به طور معمول قیمت لیزر موهای زائد در هر جلسه درمان ۳۰ دقیقه‌ای، کمتر از یک جلسه ۶۰ دقیقه‌ای خواهد شد. طول مدت جلسه لیزر به منطقه تحت درمان و ویژگی‌های منحصربه‌فرد موهای شما بستگی دارد. به عنوان مثال، از بین بردن موهای ضخیم و زمخت، سخت‌تر از موهای نازک و نرم است و به احتمال زیاد نیاز به جلسه درمان طولانی‌تری خواهد داشت.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن موهای زائد نیز به منطقه تحت درمان و ساختار موی فرد بستگی دارد. برخی ممکن است کمتر از ۴ جلسه نیاز داشته باشند، در حالی که افراد دیگر که دارای موهای ضخیم‌تر و مقاوم‌تر هستند، ممکن است به ۸ جلسه یا بیشتر نیاز داشته باشند. همان‌طور که انتظار می‌رود، هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد، هزینه آن بالاتر خواهد بود. اگر چه برخی از مراکز لیزر، برای پرداخت پیشاپیش جلسات لیزر، برای شما تخفیف درنظر می‌گیرند.

تاثیر نوع مرکز درمان در قیمت لیزر موهای زائد

اینکه کدام مرکز درمان را انتخاب می‌کنید، بر هزینه لیزر موهای زائد شما تاثیرگذار خواهد بود. درمانگاه‌هایی که در لیزر موهای زائد تخصص دارند، نسبت به مراکزی که در حوزه‌های دیگری مانند عمل جراحی و یا پوست تخصص دارند، اغلب هزینه کمتری برای لیزر موهای زائد در نظر می‌گیرند، اما لیزر موهای زائد را به صورت خدمات جانبی ارائه می‌دهند.

البته، انجام تحقیق کامل قبل از تصمیم گیری نهایی بسیار مهم است، زیرا فاکتورهای متعددی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بسیاری از این عوامل، به یکدیگر وابسته‌اند و در نهایت، بر کل قیمت لیزر موهای زائد تاثیر‌گذار هستند.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 14:58

بهترین دستگاه‌ لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد , انواع دستگاه لیزر مو , دستگاه های لیزر موهای زائد مورد استفاده در کلینیک لیزر مو : امروزه دستگاه‌های لیزر مختلفی با سیستم‌های گوناگون، به منظور از بین بردن موهای زائد وجود دارد. هر چند انواع دستگاه ليزر مو با یکدیگر متفاوت هستند، اما از اصول اولیه یکسانی پیروی می‌کنند. وقتی پوست بیمار، نور لیزر را جذب می‌کند، این انرژی نوری تبدیل به گرما می‌شود. این تبدیل گرمایی، عاملی است که تاثیر اصلی لیزر بر پوست را ایجاد می‌کند.

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

 

اشعه‌ی لیزر در هر یک از سیستم‌ها، دارای طول موج متفاوتی است. این طول موج خاص به نحوی تنظیم شده است که نور لیزر تنها توسط فولیکول‌های مو جذب شود و توسط بافت‌های اطراف آن جذب نشود. این موضوع باعث می‌شود که انرژی حاصل از اشعه‌ی لیزر در یک نقطه‌ی خاص متمرکز شود.

سه مورد از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد

رفع موهای زائد با لیزر اکساندرایت

طول موج لیزر مورد استفاده در این دستگاه ۷۵۵ نانومتر است که در محدوده مادون‌قرمز از طیف رنگی قرار دارد. قسمت اعظم این طول موج لیزر، توسط ملانین و فولیکول مو جذب می‌شود و قسمت ناچیزی از این اشعه جذب پوست اطراف فولیکول مو می‌شود. لیزر موهای زائد الکساندرایت، یک دستگاه پرکاربرد است و شما به احتمال زیاد می‌توانید این دستگاه را در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی بیابید. این دستگاه همچنین، سریع‌ترین دستگاه لیزرموجود در بازار برای رفع موهای زائد می‌باشد.

افرادی بهترین نتیجه را از این دستگاه می‌گیرند که رنگ پوست آن‌ها بین سفید تا سبزه است و خصوصا رنگ پوست‌های روشن‌تر نتیجه بهتری از این دستگاه لیزر می‌گیرند. از این سیستم لیزری می‌توان برای رفع موهای زائد در افرادی که پوستشان لکه یا کک‌و‌مک دارند نیز استفاده کرد، درحالی که سایر سیستم‌های لیزری رفع موهای زائد در چنین مواردی بی‌تاثیر هستند.


 

 

خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir

 


مزایای لیزر الکساندرایت چیست؟

  • بالا بودن سرعت تناوب اشعه لیزر به این معناست که جلسات درمانی با لیزر الکساندرایت کوتاه‌تر هستند.
  • این دستگاه بر روی طیف گسترده‌ای از رنگ پوست‌های مختلف، از پوست بسیار سفید تا سبزه، موثر است.
  • در مقایسه با سایر دستگاه‌های لیزر بر روی موهای نازک‌تر بیش‌تر موثر است.
  • میزان نفوذ اشعه لیزر در پوست بسیار عالی است.
  • می‌توان نواحی بزرگی از پوست را در هر بار لیزر کردن، پوشش داد.

معایب لیزر زائد الکساندرایت چیست؟

  • این دستگاه برای پوست‌های بسیار تیره مناسب نیست.
  • اشعه‌ی لیزر این دستگاه می‌تواند موجب تغییراتی در رنگدانه‌های پوستی شود.
  • به علت بالا بودن تناوب اشعه لیزر، ممکن است رفع موهای زائد با این دستگاه بیشتر از دستگاه‌های دیگر دردناک باشد.

لیزر دیود (Diode) برای رفع موهای زائد

لیزرهای دیود برای رفع موهای زائد ( لیزر مو )، دستگاه‌های نسبتا جدیدی هستند. سیستم‌های لیزر دیود از اجزای نیمه‌هادی یا دیود ساخته شده‌اند. این دیود‌ها در کنار یکدیگر یک منبع نوری برای اشعه لیزر ایجاد می‌کنند. لیزر‌های دیود در طول موج بین ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر کار می‌کنند. در این دستگاه‌ها با توجه به نیاز هر بیمار می‌توان طول موج را تغییر داد. طول موج این دستگاه را می‌توان با تغییر پارامترهایی مانند جریان الکتریکی، تغییر داد. از لیزر دیود می‌توان برای رفع موهای زائد در افرادی با پوست تیره‌رنگ نیز استفاده کرد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای از بین بدن موهای زائد ضخیم و خشن، لیزر دیود می‌باشد. این دستگاه در بین مردانی که می‌خواهند موهای زائد کمر و قفسه سینه‌ی خود را از بین ببرند، کاربرد زیادی دارد. بسیاری از مردان از داشتن این موها ناراضی هستند و ظاهر خود را با وجود این موها دوست ندارند. مطالعات انجام شده بر روی دستگاه‌های لیزر دیود نشان داده است که نتایج کوتاه‌مدت رفع موهای زائد با این دستگاه بسیار عالی و رضایت بخش است. اما در مورد نتایج بلند‌مدت رفع موهای زائد با این دستگاه هنوز اطلاعات کافی جمع‌آوری نشده، چرا که این دستگاه نسبتا جدید است.

مزایای دستگاه لیزر دیود برای رفع موهای زائد

  • بلند‌تر بودن طول موج اشعه لیزر موی زائد موجب می‌شود که این اشعه نفوذ بیشتری در پوست داشته باشد و برای پوست ایمن‌تر باشد.
  • می‌توان نواحی بزرگی از پوست را در هر بار لیزر کردن، پوشش داد.
  • ریکاوری پس از رفع موهای زائد با این دستگاه بسیار سریع است.
  • این دستگاه دارای یک طول موج ثابت نیست و بنابراین می‌توان طول موج دستگاه را با توجه به نیاز هر بیمار تغییر داد.
  • می‌توان از این دستگاه برای رفع موهای زائد در افرادی با پوست تیره‌رنگ استفاده کرد.
  • میزان آسیب به لایه‌ی اپیدرمیس پوست با استفاده از این دستگاه بسیار کمتر است.

معایب لیزر دیود برای رفع موهای زائد چیست؟

  • عوارض جانبی شدید این دستگاه می‌تواند شامل سوختگی و تغییر رنگ پوست باشد.
  • برخی افراد، زدن کهیر‌های پوستی را به عوارض جانبی این دستگاه نسبت داده‌اند.
  • در مورد نتایج بلند مدت این دستگاه هنوز تحقیقاتی صورت نگرفته است.

لیزرNd:YAG برای رفع موهای زائد

لیزر‌های Nd:YAG دستگاه‌های الکترونیکی هستند که از نیمه‌هادی‌های جامد ساخته شده است. طول موج لیزر مورد استفاده در این دستگاه ۱۰۶۴ نانومتر است که در محدوده مادون‌قرمز از طیف رنگی قرار دارد. این دستگاه‌ها تنها در این طول موج کار نمی‌کنند، بلکه می‌توانند در فرکانس دوبرابر با طول موج ۵۳۲ نانومتر که در محدوده‌ی نور سبز قرار دارد نیز کار کنند. گفته می‌شود که سیستم لیزری Nd:YAG برای تمامی ‌انواع پوست‌ها و از جمله رنگ پوست آسیایی، مناسب هستند، خصوصیتی که در دیگر دستگاه‌های لیزری وجود ندارد.

این دستگاه لیزر موهای زائد همچنین دارای نرخ تناوب بالایی است و می‌توان از آن در نواحی بزرگ تر بدن مانند قفسه سینه و ران پا‌ها استفاده کرد. ماده‌ی کروموفور مورد نظر در دستگاه‌های لیزر Nd:YAG، کربن است. (سلول يا مولکول هدف در ليزرهاي متفاوتي فرق می‌کند. در هر طول موج خاص، انرژي لیزر جذب ماده خاصي مي شود که اصطلاحا به آن کروموفور گويند. مثلا اگر هدف درمان، برداشتن ضايعات رنگي از جمله لکه‌هاي قهوه اي روي پوست باشد، کروموفور آن رنگدانه ملانين است) . ماده‌ی کربن به این علت انتخاب شده است که ایمنی بیشتر و قدرت جذب بیشتری دارد.

در طول موج‌های ۱۰۶۵ نانومتر، کربن نسبت به ملانین، هموفور بسیار بهتری است. در هنگام استفاده از این لیزر یک لوسیون کربن بر روی پوست زده می‌شود و این لوسیون به فولیکول‌های مو نفوذ می‌کند. سپس با تاباندن اشعه‌ی لیزر به موها، انرژی لیزر، مولکول‌های کربن را هدف قرار می‌دهد و بنابراین جذب فولیکول‌های مو می‌شود. تنها نقطه ضعف این روش این است که باید کاری کرد که مولکول‌های کربن تا حدی در پوست نفوذ کنند که به فولیکول مو برسند. همچنین این خطر وجود دارد که کربن در بافت پوست نفوذ کند و در هنگام تاباندن اشعه‌ی لیزر و جذب انرژی آن، اثری مانند تاتو روی پوست ایجاد می‌شود.

مزایای دستگاه لیزرNd:YAG برای رفع موهای زائد چیست؟

  • می‌توان از این دستگاه برای تمامی ‌انواع پوست‌ها از جمله رنگ پوست آسیایی و پوست‌های تیره استفاده کرد.
  • توسط این دستگاه می‌توان نواحی بزرگ‌تری از بدن را به نحو موثر و کارآمد لیزر کرد.
  • این اعتقاد وجود دارد که با استفاده از این دستگاه، مدت زمان تاخیر در رشد مجدد موها، نسبت به دستگاه‌های دیگر، بسیار طولانی‌تر است.
  • نتایج رفع موهای زائد با لیزر ND Yag بسیار موثرتر از روش IPL (پالس نوری شدید) است.
  • در سال‌های اخیر، انجام لیزر موهای زائد بسیار محبوب شده است و دستگاه لیزر Nd Yag در حال تبدیل شدن به یکی از پیشرفته‌ترین و پرکاربردترین متد‌های مورد استفاده برای رفع موهای زائد است است.

لیزر موهای زائد , لیزرمو , کلینیک لیزر مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 14:56

رفع , از بین بردن و لیزر موهای زائد مردان | آقایان

رفع , از بین بردن و لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد در آقایان , از بین بردن موهای زائد آقایان  : مهم‌ترین سوالی که همیشه در مورد لیزر موهای زائد مردان ( آقایان ) پرسیده می‌شود این است که :

 

 آیا لیزر موهای زائد برای آقایان نیز وجود دارد؟

جواب این سوال نیز بسیار ساده است – بله!

 

هر روزه تعداد بیشتری از مردان علاقه پیدا می‌کنند که ظاهری تمیز و شیک داشته باشند و لیزر موهای زائد یکی از کارهایی است که به این منظور باید انجام بدهند. مردان نیز ممکن است به اندازه‌ی زنان از موهای زائد خود ناراضی باشند و وقتی صحبت از بین بردن موهای زائد بدن می‌شود، مردان نیز با مشکلی مشابه با مشکل زنان رو به‌رو هستند.

راه‌حل‌های موقتی مثل استفاده از موم، تیغ زدن، کرم بو بر یا دستگاه اپیلاسیون، بسیار سخت و وقت‌گیر هستند و به هرحال برای داشتن پوستی صاف و بی‌مو، باید مرتبا تکرار شوند .

نواحی که می‌توان لیزر موهای زائد مردان را روی آن انجام داد

  • صورت شامل گونه‌ها، اطراف ابرو‌ها، خط ریش
  • گردن و شانه‌ها
  • کمر، قفسه سینه و شکم

دسترسی به برخی از این نواحی با استفاده از تکنیک‌های قدیمی و موقت رفع موهای زائد، مشکل است و باعث می‌شود روش از بین بردن موهای زائد با لیزر، گزینه‌ی جذاب‌تری باشد. مردان نیز می‌توانند همان اثرات مشابه با زنان را از لیزر موهای زائد خود مشاهده کنند و تنها بعد از چند جلسه لیزر شاهد تاثیرات این روش خواهند بود.


 

 

خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir

 


رفع موهای زائد صورت مردان

لیزر موهای زائد مردان صورت برای مردانی که دوست دارند ظاهر بسیار تمیز و آراسته‌ای داشته باشند، بسیار مناسب است و به کمک آن می‌توان جای موهای اضافی ریش در وسط صورت را کاملا از بین برد. نقاطی از صورت که به لیزر برای از بین بردن موهای زاید به خوبی پاسخ می‌دهند عبارتند از: چانه، پشت لب و پایه‌های موهای سر.

 

لیزر موهای زائد مردان

 

رفع موهای زائد کمر

این خدمات بسیار محبوب هستند، چرا که دسترسی به موهای کمر توسط خود شخص کار آسانی نیست. موم انداختن مداوم کمر نیز بسیار گران تمام می‌شود و تیغ زدن این موها نیز پس از مدتی باعث حساس شدن و خارش پوست می‌شود و تقریبا همیشه یک نقطه از کمر جا می‌ماند و موهای آن زده نمی‌شود. دستگاه لیزر Polaris Nd:YAG در کلینیک ما به نحوی تنظیم شده است که بتوان به کمک آن نواحی بزرگ را به راحتی لیزر کرد.

رفع موهای زائد سینه

بعضی از مردان دوست دارند که موهای سینه‌ی خود را کاملا از بین ببرند و برخی دیگر نیز دوست دارند که موهای این ناحیه فقط کمی کم‌پشت و باریک شوند. در این کلینیک امکان انجام درمان دقیقا طبق خواسته‌ی مراجعه کنندگان وجود دارد.

لیزر موهای زائد مردان

رفع موهای زائد شکم

لیزر موهای زائد شکم نیز در این کلینیک به آسانی انجام می‌شود و پس از تکمیل دوره درمانی، پوست ناحیه‌ی شکم شما کاملا صاف و بدون موی زائد خواهد بود.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می‌کند؟

در روش از بین بردن موهای زائد با لیزر از طول موجی از نور استفاده می‌شود که توسط رنگدانه‌ی موجود در مو جذب می‌شود. فولیکول مو انرژی نوری لیزر را جذب می‌کند و واکنش فوتو-ترمیک در فولیکول مو باعث تبدیل شدن انرژی لیزر به گرما می‌شود. این گرما موجب تخریب ساختار‌های درونی فولیکول‌های مو شده و اغلب باعث سوختن و تبخیر شدن خود مو نیز می‌شود. بدین ترتیب فولیکول مو جمع شده و کوچک می‌شود و تولید مو برای آن مشکل خواهد بود.

برای انجام لیزر رفع موهای زائد شما با یک متخصص لیزر درمانی باید ملاقات کنید تا نوع پوست شما را ارزیابی کند و یک تست آزمایشی روی پوست شما انجام دهد، متخصص لیزر درمانی سپس در مورد خطرات احتمالی که لیزر می‌تواند برای پوست شما داشته باشد به شما توضیحات لازم را می‌دهد و یک برنامه‌ی درمانی مناسب با شرایط شما پیشنهاد می‌کند. درصورتی‌که شما با این برنامه درمانی موافق باشید، مسئولین کلینیک جلسات لیزر درمانی شما را با توجه به تاریخ وروزهایی که برای شما امکان مراجعه وجود دارد، تنظیم می‌کنند.

هر جلسه لیزر موهای زائد، بسته به ناحیه‌ی تحت درمان، بین ۱۵ دقیقه تا ۱ ساعت طول می‌کشد. تکنسین لیزر ابتدا یک ژل خنک کننده روی پست شما میزند و سپس دستگاه لیزر را روی ناحیه‌ی مورد نظر قرار داده و حرکت می‌دهد. در هنگام لیزر موهای زائد کمی احساس گزگز و مور مور و در برخی موارد درد خفیف خواهید داشت ولی بلافاصله بعد از اتمام لیزر می‌توانید کلینیک را ترک کنید.

آیا لیزر موهای زائد روش بی‌خطری است؟

بله، تمامی متخصصین لیزر در این کلینیک، یک دوره‌ی آموزشی دقیق و پیشرفته‌ی داخلی را گذرانده‌اند که کاملا معتبر می‌باشد و هر ساله در دوره‌های آموزشی لیزر حضور پیدا می‌کنند. هر کدام از متخصصین ما صلاحیت کامل در انجام لیزر درمانی را دارند و قبل از انجام لیزر به دقت پوست و موی شما را ارزیابی می‌کنند. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که روش اتخاذ شده برای لیزر موهای زائد شما، بی‌اثر نخواهد بود و آسیبی به پوست شما نمی‌زند.

در این کلینیک، لیزر موهای زائد شما در محیطی بهداشتی و کاملا مجهز انجام می‌شود؛ آسایش شما اولین اولویت ماست.

برای لیزر موهای زائد مردان به چند جلسه درمانی نیاز هست؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد بستگی به رنگ و نوع موها، ناحیه‌ی تحت درمان و رنگ پوست شما دارد. متخصص لیزر درمانی بعد از ارزیابی وضعیت و همچنین خواسته‌های شما، تعیین می‌کند که به چند جلسه لیزر درمانی نیاز دارید، اما به‌طورکلی برای رسیدن به نتایج موثر لیزر موی زائد، لازم است ۶ تا ۸ جلسه لیزر انجام شود. بین جلسات درمانی ۴ تا ۶ هفته فاصله خواهد بود تا موهایی که دوباره رشد کرده‌اند توسط لیزر از بین بروند و شما بعد از هر جلسه لیزر موهای زائد متوجه خواهید شد که موهای شما کمتر و کمتر می‌شوند. برای رفع کامل موهای زائد و داشتن پوستی کاملا صاف و بدون مو، لازم است هر سال نیز لیزر موهای زائد را یک جلسه انجام دهید.

چه مراقبت‌هایی در طول دوره درمان باید انجام داد؟

حداقل دو هفته قبل از انجام لیزر موهای زائد، از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. ۴ تا ۶ هفته قبل از لیزر نیز از رنگ کردن، کندن یا موم انداختن موهای خود، خودداری کنید. درصورتی‌که پوست شما برنزه است، قبل از شروع دوره درمان باید صبر کنید تا پوست شما مجددا روشن شود.

هزینه لیزر موهای زائد مردان

اگر شما به دنبال رفع موهای زائد در بیش از یک نقطه از بدن خود هستید، مبلغ این هزینه‌ها به نسبت کاهش پیدا می‌کند اما برای اطلاع دقیق از هزینه لیزر موهای زائد مردان باید با پزشک مشورت نمایید.


لیزر موهای زائد , لیزرمو , کلینیک لیزر مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 14:54

رفع , از بین بردن و لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بدن

رفع , از بین بردن و لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بدن : موهای زائد برای کسانی که از وجود آن در بدن خود رنج می‌برند می‌تواند یک مشکل بزرگ باشد. این مشکل حتی می‌تواند روی احساس افراد نسبت به خودشان تأثیر بگذارد. روش‌های سنتی که برای لیزر موهای زائد وجود دارد خسته‌کننده و دردناک است و همچنین در طول زمان هزینه زیادی می‌بَرد. تراشیدن موهای زائد روشی است که فقط برای چند روز آن‌ها را از بین می‌برد، اپیلاسیون روش دیگری است که تنها برای چند هفته دوام دارد ولی هیچ‌کدام از آن‌ها افراد را تا ابد و برای همیشه از شر موهای زائد خلاص نمی‌کند و از این حیث، زیبایی واقعی با تقبل هزینه لیزر موهای زائد در حذف موها با روش لیزر کردن حاصل می‌شود.

 

لیزر موهای زائد بدن

 

حذف موها با استفاده از لیزر مو ، روشی است که برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می‌شود. لیزر یک پالس انرژی منتشر می‌کند که از سطح پوست عبور می‌کند و به فولیکول مو می‌رسد. سپس این انرژی به داخل فولیکول مو نفوذ می‌کند تا آن را نابود کند به‌طوری‌که مو هرگز نمی‌تواند دوباره رشد کند.

 

 


خدمات کلینیک پوست و مو ؛ زیبایی جم

 

لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی دائمی از شر موهای زائد بدن می باشد . کلینیک زیبایی جم در راستای اعداف خدمت رسانی بلند مدت به مردم عزیز خدمات لیزر مو را بدین شکل عرضه می کند.

لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر بیکینی , لیزر خط بیکینی , لیزر ناحیه تناسلی , پروتز لب , مرکز لیزر مو در تهران , مرکز لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , دستگاه لیزر مو الکس , هزینه لیزر مو , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد بدن , الکترولیزر , لیزر موهای زائد صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما ارتباطبرقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

02166700526   - 09129091101

Insta:Gemclinic_ir


 

مزایای استفاده از روش لیزر برای حذف موهای زائد

  • این روش نسبتاً ایمن است.
  • روش لیزر مو زائد می‌تواند تا ۹۵ درصد در رفع موهای زائد نتایجی دائمی داشته باشد البته بعد از اینکه دوره‌ی درمانی که توصیه شده است کامل شود.
  • روش لیزر سریع‌تر و مؤثرتر از دیگر روش‌های حذف مو مانند الکترولیز است.
  • لیزر درمانی، یک روش خیلی مؤثر برای موهای متراکم و دسته‌ای است.
  • روش لیزر بسیار سریع است و در وقت صرفه‌جویی می‌شود.
  • این روش می‌تواند در همه‌ی افراد با انواع پوست شامل سیاه‌پوستان نیز انجام شود.
  • لیزر موهای زائد بدن برای رفع سیاهی زیر بغل نیز موثر است.

توصیه‌های انجام لیزر موهای زائد بدن

قبل از انجام لیزر موهای زائد بدن

شما در مشاوره خود می‌توانید تمام جنبه‌های روش درمانی را بپرسید و سپس تصمیم بگیرید که روش لیزر موهای زاید برای شما مناسب است یا خیر. ما به شما مشاوره می‌دهیم و اگر شما مناسب و آماده‌ی دریافت درمان لیزر موهای زائد بدن هستید، تصمیم به درمان شما می‌گیریم. به منظور ارزیابی واکنش پوست شما به لیزر، ما ۷ روز قبل از شروع اولین جلسه درمان یک تست روی پوست شما انجام می‌دهیم. به منظور ارزیابی دقیق پوست شما و اینکه در جلسه مشاوره، ما بتوانیم پوست شما را تست کنیم، شما باید ۴ هفته قبل از جلسه مشاوره استفاده از روش‌های مختلف مانند اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. همچنین شما باید از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید جلوگیری کنید زیرا انجام درمان و تست روی پوست‌های بُرنزه و قهوه‌ای نمی‌تواند انجام شود.

در طول انجام لیزر مو های زائد بدن

تیم متخصص ما در تمام مراحل درمان در دسترس شما هستند بنابراین اگر شما هرگونه نگرانی و ناراحتی دارید، می‌توانید با کلینیک تماس بگیرید. ممکن است نتایج لیزر برای هر بیماری متفاوت باشد. شما می‌توانید برای اطمینان یافتن و آشنا شدن با روش درمان، در یک زمان مناسب با دکتر خود ملاقات کنید.

درمان در هر نقطه بسته به منطقه تحت درمان ( رفع موهای زائد ناحیه تناسلی )، ممکن است از ۱۰ دقیقه تا ۲ ساعت طول بکشد. ما توصیه می‌کنیم که ۲۴ ساعت قبل از شروع درمان، ناحیه‌ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد را بتراشید. همچنین ۲ تا ۴ هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ۱ هفته قبل از درمان، از برنزه کردن پوست خود بپرهیزید. این روش درمانی به خودی خود عملاً بدون درد است زیرا به یک دستگاه خنک‌کننده متصل شده است. وقتی لیزر موهای زائد بیکینی تابانده می‌شود ممکن است شما احساس کنید که یک کش لاستیکی به شما برخورد کرده است.

بعد از انجام لیزر موهای زائد بدن

بعد از درمان با لیزر موی زائد ممکن است با قرمزی خفیفی روی پوست و بعضی اوقات کمی تورم فولیکول‌های مو مواجه شوید. که با کپرس یخ برطرف می گردد . این عوارض لیزر مو زیر بغل زودگذر و موقت است و به سرعت فروکش می‌کند. پوسته پوسته شدن سطحی پوست، خشکی و تاول در محل درمان و تغییرات موقت در رنگ پوست ممکن است رخ دهد اما بسیار نادر است. نتایج به صورت تدریجی است و رشد مو بعد از هر جلسه درمان رفع موهای زائد با لیزر کاهش می‌یابد. برای به حداکثر رساندن تأثیرات انواع لیزر موهای زائد و کاهش عوارض جانبی ناخواسته، ما انجام مراحل مراقبتی زیر را به شما توصیه می‌کنیم:

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید و در ناحیه درمان شده از ضد آفتاب استفاده کنید.

تا یک هفته بعد از درمان لایه‌برداری شیمیایی یا میکرودرم انجام ندهید.

تا ۴۸ ساعت بعد از درمان از گرمای مستقیم و غیرمستقیم، حمام گرم، سونا و … دوری کنید.

مصرف محصولات عادی مراقبت از پوست می‌تواند بلافاصله از سر گرفته شود. البته از مصرف محصولات موضعی زبر و محرک (سوزش‌آور) برای ۴۸ ساعت پس از درمان اجتناب شود.

نتایج برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد زیرا افراد با هم متفاوتند.

باید از یک لوسیون یا آلوئه‌ورا برای آب‌رسانی به محل درمان استفاده شود. اگر پوسته پوسته شدن محل درمان زیاد شد، باید به آن اجازه داد تا به صورت طبیعی درمان شود. محل درمان را نَخارانید و نَکَنید.

آرایش- اگر محل درمان شده تاول زده است، باید در هنگام استفاده یا پاک کردن مواد آرایشی خیلی احتیاط کنید. محل درمان شده بسیار حساس است و باید از آن با دقت مراقبت کرد.

بعد از درمان از فعالیت‌هایی مانند شنا و ورزش‌های شدید برای ۲ تا ۳ روز یا تا زمانی که قرمزی، پوسته پوسته شدن یا تاول پوست از بین رفته باشد، اجتناب شود.

تکنولوژی لیزر موهای زائد بدن در کلینیک لیزر مو

لیزرها از سال ۱۹۹۵ برای از بین بردن و لیزر موهای زائد بدن استفاده شده‌اند. متأسفانه هیچ لیزر واحد یا سیستم نوری که بهتر از انواع دیگر باشد، وجود ندارد. هر سیستم دارای نقاط قوت و ضعف است. برخی از سیستم‌ها سریع و مؤثر هستند اما تنها برای پوست روشن قابل استفاده است، دیگر سیستم‌ها می‌تواند برای پوست‌های تیره استفاده شود.

لیزر Nd: YAG

لیزر Nd: YAG جدیدترین لیزر حذف مو است. “Nd” مخفف نئودیمیوم (Neodymium) و “YAG” مخفف گارنت ایتریم آلومینیوم (yttrium aluminum gaet) است. این لیزرها اغلب برای حذف خال‌کوبی، به عنوان خاکستری کننده رنگ‌دانه‌ها، استفاده می‌شود اما برای حذف موها نیز قابل استفاده است.

یک لوسیون کربن به پوست مالیده می‌شود تا به فولیکول‌های موهایی که قرار است درمان شوند نفوذ کند؛ فولیکول‌ها طول موج لیزر Nd: YAG را جذب می‌کنند. لیزر Nd: YAG می‌تواند برای حذف مؤثر مو توسط بیماران مختلف ازجمله کسانی که پوست تیره دارند استفاده شود. مناطق بزرگی از بدن می‌تواند خیلی سریع با این نوع از لیزر درمان شود. لیزر Nd: YAG ممکن است کمی دردناک‌تر از دیگر لیزرهای حذف مو باشد.

لیزر دیود

سیستم لیزر دیود شامل یک باریکه نور متمرکز و حرارت است که به فولیکول‌های مو و سپس به ملانین موجود در آن‌ها تابانده می‌شود. با تقبل هزینه لیزر دایود رنگ‌دانه انرژی لیزر را جذب می‌کند و از بین می‌رود. طرز کار آن، جلوگیری از رشد مو در آسیب زدن به فولیکول‌های آن است. انرژی لیزر به این فولیکول‌ها تابانده می‌شود، درحالی که به طور همزمان از پوست اطراف نیز محافظت می‌کند تا آسیب نبیند.

روش لیزر دیود ممکن است شامل چند جلسه درمان باشد. هر جلسه سریع انجام می‌شود و وقتی تلف نمی‌شود. عوارض لیزر زیر بغل با استفاده از لیزر دیود بسیار کم است اما ممکن است ناحیه تحت درمان کمی قرمز شود که این قرمزی در عرض ۲ روز از بین می‌رود.

لیزر الکساندریت

دستگاه‌های لیزر الکساندریت سریع‌ترین لیزر موهای زائد بدن هستند. این لیزر برای درمان سریع روی قسمت‌های بدن که مساحت بزرگی دارند مناسب است و بیشتر در بیماران با پوست روشن‌تر و زیتونی‌رنگ مؤثر است. لیزر الکساندریت یکی از لیزرهایی است که مکرراً برای حذف موها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با تقبل هزینه لیزر الکساندرایت و در طی آن ، ملانین موجود در فولیکول‌های مو نور لیزر الکساندریت را خیلی خوب و به صورت گزینشی جذب می‌کند. پالس‌های لیزر دارای سرعت زیادی هستند به طوری که ممکن است موجب اذیت شدن بیمار شود. در عوض زمان درمان سریع‌تر است؛ یک بیمار به طور مثال در عرض ۳۰ دقیقه یا کمتر از آن می‌تواند درمان شود. این سیستم لیزری اغلب نتایج دائمی بدست می‌دهد. درصورتی‌که مو در حال رشد باشد، لیزر الکساندریت تعداد، ضخامت و تیرگی موی درمان شده را کاهش می‌دهد.

آیا لیزر موهای زائد باعث آسیب می‌شود؟

لیزر موهای زائد بدن عوارض ناچیزی دارد. بیماران اغلب می‌گویند احساسی شبیه ضربه‌ی یک کش لاستیکی روی پوست خود دارند. گاهی ممکن است قرمزی خفیف و تورم موضعی نیز به همراه داشته باشد اما معمولاً ۲۴ ساعت پس از درمان فروکش خواهد کرد.

برای از بین بردن موهای زائد چند جلسه درمان نیاز است؟

معمولاً بیماران بعد از ۴ تا ۶ جلسه درمان به نتیجه مورد نظر برای از بین بردن موهای زائد می‌رسند، هرچند تعداد جلسات درمان بسته به رنگ پوست، رنگ مو و عوامل دیگر متفاوت خواهد بود. قیمت لیزر موهای زائد بسیار قابل توجیه است، به‌خصوص زمانی که هزینه‌های صرف شده برای رفع موهای زائد با روش‌های دیگر از جمله تیغ زدن یا موم انداختن موردتوجه قرار گیرد. اگر شما به دنبال رفع موهای زائد در بیش از یک نقطه از بدن خود هستید، مبلغ این هزینه‌ها به نسبت کاهش پیدا می‌کند.


لیزر موهای زائد , لیزرمو , کلینیک لیزر مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت: 14:51